Dėl vidaus degimo variklių atsisakymo Vokietijoje iki 2030 m. nebeliks apie 125 tūkst. darbo vietų. Pasak CAR, dauguma darbo vietų, kurių neliks, yra automobilių gamybos sektoriuje, rašo „Deutsche Welle“.

CAR tyrimo ataskaitoje taip pat pabrėžiama, kad daugelis Vokietijos federalinių žemių, kuriose įsikūrusios didelės automobilių gamyklos, jau ruošiasi artėjantiems pokyčiams.

Darbo vietų autopramonėje mažės dėl to, kad, nepaisant brangių elektromobilių akumuliatorių, daugelio kitų „įprastų“ automobilių detalių, kurios būtinos vidaus degimo varikliui, elektromobiliuose tiesiog nėra. Būtent todėl elektromobiliai yra laikomi ekonomiškesniais.

CAR ekspertų teigimu, po dešimtmečio elektromobiliai Vokietijoje sudarys maždaug du trečdalius visų šalyje pagaminamų automobilių. 2030-aisiais, skaičiuoja ekspertai, automobilių gamybai Vokietijoje prireiks 709 tūkst. darbuotojų. Šiuo metu gamybos sektoriuje dirba 834 tūkst. darbuotojų.

Atsižvelgdama į tokias tendencijas, Vokietijos finansų ministerija ketina remti autopramonės restruktūrizaciją. Tiesa, trijų federalinių žemių, Žemutinės Saksonijos, Bavarijos ir Badeno-Viurtembergo, kuriose sutelkta didžioji dalis šalies autopramonės, atstovai federalinės Vyriausybės veiksmus laiko pernelyg neryžtingais.

Pagal klimato kaitos prevencijos programą, Vokietijos vyriausybė siekia skatinti elektromobilių sektoriaus augimą. Be kita ko, ketinama remti vairuotojus, nusprendusius įsigyti elektromobilius, ypač – nedidelius ir pigesnius jų modelius.