Įmonės ieško būdų, kaip populiarinti transporto priemones, nes vartotojus nuvylė ribotos galimybės naudotis šiais automobiliais dėl įkrovimo stočių trūkumo, praneša „Reuters“.
„Abi įmonės deda daug pastangų populiarinti elektra varomus automobilius, todėl aptariame, kaip galima toliau stiprinti jų gamybą tarptautiniu mastu“, – nurodė penktadienį įmonės pareiškime BMW atstovas spaudai.
Vokiečių gamintoja nurodo, kad vadovai susitiko trečiadienį, tačiau išsamiau susitikimo nekomentavo. Ketvirtadienį vykusioje spaudos konferencijoje „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas taip pat minėjo kalbėjęs su BMW dėl elektromobilių populiarinimo ir krovimo stočių tinklų gerinimo.
Tokie pasauliniai automobilių gamintojai kaip „General Motors“, „Ford“, „Chrysler“, BMW, „Daimler“, „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ naudoja suvienodintus SAE įmonės kurtus kroviklius. Jie pritaikomi skirtingų įmonių gaminamoms transporto priemonėms, pavyzdžiui, jau dabar „Chevrolet Spark“ bei „BMW i3“ automobiliams tinka tokios pat įkrovimo stotys.
Savo ruožtu „Tesla“ sukūrė savo spartaus krovimo tinklą, kurio stočių galima aptikti Vokietijos greitkeliuose, ir kuris leidžia automobiliams po kiekvieno krovimo nuvažiuoti didesnius atstumus bei akumuliatorius užpildyti per mažiau nei 20 minučių. „Tesla“ sistema sukurta taip, kad pritaikius specialią pereinamąją jungtį automobilius galima įkrauti ir SAE tinkluose. Dabar bendrovė nori pasidalinti savo užpatentuotais išradimais, galinčiais gamintojoms padėti spartinti elektromobilių populiarumą tarp vairuotojų, teigia E. Muskas.