Pirmasis modelis, gavęs „Nissan Motorsport“ (sutrumpintai „Nismo“) padalinio patobulinimus, yra „Juke Nismo“ – automobilis gavo sportiškesnę važiuoklę, kuri suteikė geresnes valdymo savybes. Ir 1.6 l „Dig-T“ 200 АG variklį, kuris gali tiekti galią arba dviems, arba visiems keturiems ratams. Jėgos agregatas gali būti derinamas su mechanine arba automatine pavarų dėže.

„Juke Nismo“ pėdomis sekė kovą Ženevos automobilių parodoje debiutavęs „370Z Nismo". Automobilis pasipuošė „Nismo“ padalinio sukurtu aerodinaminiu komplektu, kuris suteikia daugiau prispaudžiamosios galios lenktynių trasoje. Taip pat, unikalią „Nismo“ salono apdailą bei daugiau galios variklio skyriuje.

„Z“ serijos modelyje montuojamas „Nismo“ suderintas 3.7 l V6 variklis, kuris pasiekia 343 AG – 15 AG daugiau, nei standartiniame automobilyje. Jo sukimo momentas padidėjo nuo 363 Nm iki 371 Nm. Tai lemia greitesnę reakciją į akseleratorių žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Taip pat ir greitesnį automobilio įsibėgėjimą iki 100 km/val. (5,2 sek.).

Pirmasis „370Z Nismo“ vizitas Lietuvoje truko labai trumpai, „Gumball 3000“ lenktynių metu. Šį šeštadienį jis ketina užtrukti ilgiau, o visi norintys jį pamatyti iš arčiau, tai galės padaryti „Fast Lap“ renginio metu „Nemuno žiede“ Kaune. „Nissan" automobilių ekspozicijoje bus galima išvysti ir „Juke Nismo“ bei legendinį „GT-R“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)