Minėta Pieninės gatvė ribojasi su judria Saltoniškių gatve, be to, šia gatve galima atvažiuoti aplenkiant spūstis ir trumpinant kelią iš Ukmergės gatvės. Galiausiai šia gatve naudojasi ir tie, kurie išvažiuoja iš „Panoramos“. Be dabar įrengtų dar dviejų pėsčiųjų perėjų su saugumo salelėmis, čia yra dar viena, prie pat sankryžos su Saltoniškių gatve.
Vilnietis ironizavo, kad ir iki šiol šios gatvės pravažumo nepakakdavo – susidarydavo ilgokos spūstys, tačiau kokios jos turėtų būti po perbraižymo, išmatuoti galima bus tik šviesmečiais.
Verslo centre „Link“ dirbantis vyras minėjo ir kitą pokytį. Iki šiol iš verslo centro požeminės stovėjimo aikštelės išvažiavę darbuotojai galėdavo tiesiog pasukti į kairę ir apvažiuoti prekybos centrą „iš nugaros“, dabar jie privalo sukti dešinę ir įsilieti į srautą Saltoniškių gatvėje. Dirbantiems priešingoje gatvės pusėje ir, pavyzdžiui, norintiems patekti į Saltoniškių gatvę, to padaryti neįmanoma, mat pagal naująją tvarką jie gali sukti tik į dešinę ir važiuoti Pieninės gatve iki sankirtos su Stumbrų gatve arba ieškoti galimybės apsisukti ir patekti į priešinga kryptimi judantį eismo srautą.
„Iki šiol buvo galima aplenkti visą Saltoniškių g. spūstį tiesiog apvažiuojant „Panoramą“ iš vakarinės pusės, tačiau dabar teks stovėti gerą pusvalandį požeminėje stovėjimo aikštelėje ir, jeigu išliksite gyvas nuo išmetamųjų dujų koncentracijos, grūstis per idiotiškai suprojektuotas eismo juostas Pieninės ir Saltoniškių gatvėse“, – karčių žodžių negailėjo vilnietis.
Ir perėjos, ir juostos – laikinai
Matą B. suerzino ir tai, kad, užuot, kaip anksčiau, leidusi sukti į dešinę, į Saltoniškių gatvę, dviem juostomis, savivaldybė kryptis pakoregavo ir paliko vieną juostą į dešinę, vieną – į kairę. Tačiau tokia tvarka gyvavo vos dieną – jau po paros buvo grąžinta įprasta tvarka: viena juosta leidžiama sukti į dešinę, kita – į dešinę ir į kairę.
Visgi su likusiais pokyčiais vilniečiams teks taikstytis ilgiau. Pasirodo, dėl to kaltos vieno iš verslo centrų, esančio Saltoniškių g. 7, statybos.
„Pradėtas paskutinis statybų etapas ir, remiantis darbų organizavimo planu, statybos ribos apima ir Pieninės gatvės dalį, t. y. pėsčiųjų ir dviračių taką bei vieną eismo juostą“, – komentavo Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
Būtent dėl šios priežasties nuspręsta laikinai pakeisti eismo tvarką – ties statybviete palikti dvi eismo juostas dvipusiam eismui, o Pieninės gatvėje, ties sankryža su Saltoniškių gatve, numatyta, kad iš pirmos eismo juostos galima sukti į dešinę, iš antros eismo juostos – į dešinę ir į kairę.
„Pėstieji Pieninės gatvę gali saugiai pereiti laikinai įrengtomis dviem pėsčiųjų perėjomis, jose – saugumo salelės ir paženklinta važiuojamoji dalis. Tokie eismo pakeitimai bus iki 2021 m. pavasario“, – kalbėjo T. Kamaitis ir pabrėžė, kad, pavyzdžiui, riboti krovininių automobilių ar autobusų eismo čia neplanuojama.