„Komfortabilumas, saugumas bei ekologiškumas – tai reikšmingi kriterijai, lemiantys viešojo transporto pasirinkimą kelionėms mieste. Tęsiame troleibusų parko atnaujinimą tam, kad kuo daugiau žmonių savo kasdienėms kelionėms rinktųsi viešąjį transportą. Nuosekliai investuojame ir į mažiau gamtą teršiantį transportą – planuojame, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių bus varomos elektra“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

Planuojami įsigyti troleibusai bus sujungtiniai triašiai žemagrindžiai, 18 metrų ilgio, riedantys autonomine eiga ir be kontaktinio tinklo galintys nuvažiuoti iki 20 km. Jų šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistema turės būti elektrinė, kad užtikrintų komfortą visais metų laikais. Sėdimų vietų, įskaitant vairuotojo vietą, turės būti ne mažiau kaip 40, stovimų vietų – ne mažiau kaip 70.

Troleibusas

Naujuose troleibusuose sklandų judėjimą individualių poreikių turintiems asmenims bei šeimoms su mažais vaikais užtikrins įrengta rampa. Keleivių patogumui taip pat turės būti įrengtos išmaniųjų įrenginių krovimo jungtys.

„Siekiame, kad kiekvienas vilnietis galėtų mėgautis patogia ir ekologiška viešojo transporto sistema. Jau atlikome reikšmingus žingsnius – pernai įsigijome 91 „Škoda 32Tr“ troleibusą, iš kurių dalis jau naudojama kasdienėse miesto kelionėse. Iki 2026 metų pabaigos planuojame pilnai atnaujinti troleibusų parką. Tai leis miestiečiams ir svečiams keliauti dar komfortiškiau bei prisidės prie švaresnės aplinkos“, – kalba „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.

Primename, kad 2023 m. įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ įsigijo 91 troleibusą iš „Škoda Group“. Šiuo metu Vilniaus gatvėmis rieda jau 35 nauji „Škoda 32 Tr“ troleibusai. Į gatves kitų metų kovą išriedėjus paskutiniams naujai įsigytiems troleibusams, Vilniuje vis dar kursuos kiek daugiau nei 70 senų troleibusų. Planuojama, kad visus juos iki 2026 m. pabaigos pakeis naujuoju pirkimu įsigyti troleibusai.