Gamintojas skelbia, kad šiuo metu maždaug kas trečias „Porsche 911“ pirkėjas renkasi versiją su keturiais varančiaisiais ratais.

Keturiais ratais varomi „Porsche 911“ modeliai, palyginus su Frankfurte pristatytu naujos kartos „911 Carrera“ automobiliu, gavo ir dizaino patobulinimų, ir pažangesnes technines charakteristikas.

Išorėje išskirtinį efektą suteikia horizontaliai tarp galinių žibintų besidriekianti šviečianti juosta. Ji taip pat pabrėžia visais ratais varomam 911 modeliui būdingą formą – plačias galinių ratų arkas, išsikišančias į šonus 44 milimetrus.

Tarp kitų išskirtinių naujos 911 modelių kartos bruožų – keturių taškų priekiniai žibintai, vientisos durų rankenos, naujo dizaino gale esančio variklio dangtis su vertikaliomis grotelėmis ir nauji galiniai žibintai, su keturių taškų stabdžių lempomis.

Atnaujinta, dar elegantiškesne išvaizda pasižymi ir „911 Targa“, turinti stiklinį galinės modelio dalies gaubtą, kuriuo išsiskiria iš visų kitų kabrioletų bei kupė automobilių. Medžiaginis stogas gali būti atidaromas spustelėjus vieną mygtuką, jis nusileidžia už galinių sėdynių.

„Porsche“ inžinieriai, pasiremdami daugiau nei keturis dešimtmečius automobilių lenktynėse ir sportinių automobilių gamyboje sukaupta patirtimi, iš naujo sukonstravo opozicinį turbo variklį, kuris išsiskiria savo techniniais parametrais, teikiamu vairavimo malonumu ir efektyvumu. Su bi-turbo 3,0 l šešių cilindrų varikliais „911 Carrera 4“ ir „911 Targa 4“ maksimali galia siekia 370 AG (272 kW), sukimo momentas – 450 Nm, o „S“ versijų galia dar įspūdingesnė – 420 AG (309 kW), sukimo momentas – 500 Nm.

Palyginus su ankstesne modelių karta, tai 20 AG (15 kW) daugiau. Įspūdingą galią „Carrera S“ modeliuose inžinieriai išgavo dėl turbinų su modifikuotais kompresoriais, specifinės išmetimo sistemos ir patobulinę variklio darbą.

Naują elektroninę hidraulinę visų varančiųjų ratų sistemą turintis „911 Carrera 4“ modelis pirmą kartą istorijoje gebės įsibėgėti greičiau nei tik galiniais ratais varoma „911 Carrera“. Su PDK greičių dėže bei „Sport Chrono“ įrangos paketu „911 Carrera 4“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sek. (0,4 sek. greičiau nei ankstesnės kartos modelis), o „S“ versija – per 3,8 sek. (0,3 sek. greičiau).

„S“ raide pažymėtas kabrioletas ir „911 Targa 4“ sprinte užtruks vos akimirksniu – 0,2 sek. – ilgiau. Naujųjų modelių maksimalus greitis, priklausomai nuo pasirinktos versijos, siekia tarp 287-305 km/valandą.

Tradiciškai, nauji „Porsche“ varikliai tapo taupesni. „911 Carrera 4“ automobilis su PDK greičių dėže sunaudoja 0,8 litro mažiau degalų – 7,9 l/100 kilometrų. Dar labiau – net 1,2 litro/100 km – sumažėjo kabrioleto „911 Carrera S“ bei „911 Targa 4S“ su PDK greičių dėže sunaudojami degalų kiekiai. 100 km įveikti jiems užteks 8 litrų benzino.

Pirkėjai, įsigiję naująjį 911 modelį su „Sport Chrono“ papildomos įrangos paketu, ant vairo ras specialų jungiklį, leidžiantį patogiai keisti vairavimo režimą. Šį sprendimą 911 modeliai paveldėjo iš hibridinio superautomobilio „918 Spyder“.

Vairuotojas galės pasirinkti keturis važiavimo režimus – „Normal“, „Sport“, „Sport Plus“ ar „Individual“. Pastarasis režimas – tai galimybė vairuotojui pagal savo pageidavimą susikonfigūruoti įvairius automobilio techninius parametrus, pavyzdžiui, „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistemą (PASM), variklio darbą, pavarų perjungimo aktyvumą ir sportinę išmetimo sistemą.

Modeliuose su PDK greičių dėže vairuotojai ant vairo taip pat ras „Sport Response Button“ mygtuką. Jį nuspaudus važiuoklė 20-čiai sekundžių paruošiama maksimaliam pagreitėjimui ir greitesniam reagavimui į vairuotojo veiksmus, kad, pavyzdžiui, būtų saugu aplenkti kitą automobilį.

Visose „911 Carrera“ versijose „Porsche“ kaip bazinę įrangą siūlo naują elektroninę amortizatorių standumo valdymo sistemą PASM, kuri sužemina automobilį 10 mm ir pagerina stabilumą posūkiuose. Tad nauji keturių varančiųjų ratų modeliai turi dar geresnį sukibimą su kelio danga ir užtikrina didesnį vairavimo saugumą. Komfortą ir valdymo kontrolę pagerina ir naujos kartos amortizatoriai.

Stabilumo automobiliui prideda ir valdoma galinė ašis. Ji itin praverčia kai norima persirikiuoti į kitą eismo juostą važiuojant dideliu greičiu, taip pat leidžia patogiau manevruoti miestų gatvėse – automobilio apsisukimo spindulys sumažėjo 0,4 metro.

Tikslų valdymą lemia ir dar viena detalė, perkelta iš „918 Spyder“ automobilio – naujos kartos vairas, kuris yra 375 mm pločio. Už papildomą mokestį pirkėjai gali užsisakyti ir GT sportinį, 360 mm skersmens vairą.

Ieškantiems praktiškumo pravers įranga, leidžianti per 5 sekundes pakelti automobilio priekį 40 milimetrų – tai pravers važiuojant į statesnius garažų įvažiavimus/išvažiavimus, artėjant prie šaligatvio bortelio ar panašiose situacijose.

„911 Carrera 4“ ir „911 Targa 4“ modelių viduje pirkėjai viduje ras „Porsche Communication Management“ informacinę pramoginę sistemą su 7 colių (17,78 cm) skersmens lietimui jautriu ekranu. Standartinėje įrangoje – patogiai valdoma navigacijos sistema, galinti atpažinti ranka įrašomus simbolius ir pateikianti eismo informaciją realiu laiku.

Naujųjų „Porsche 911 Carrera 4“ ir „911 Targa 4“ modelių premjera turėtų įvykti kitų metų pradžioje. Automobilių kainos prasidės atitinkamai nuo maždaug 105 tūkst. ir 120 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)