Sutarkime, kad visureigiu laikysime tik tokį padidinto pravažumo automobilį (paaukštintą, sustiprintą, apsaugotą ir pan.), kuris ne tik išoriškai atrodo pritaikytas prastoms eismo sąlygoms (ar net visiškai bekelei), bet ir turi bent vieną visais keturiais ratais varomą versiją (4×4), net jeigu dauguma parduodamų to modelio automobilių būtų varomi tik dviem ratais (4×2), visai nesvarbu – priekiniais ar galiniais. Šiais gerų kelių ir aukšto komforto laikais dauguma visureigių yra kėbuliniai (t.y. turi laikantįjį kėbulą), tuo tarpu tikrieji rėminiai (kėbulas montuojamas ant atskiro rėmo) modeliai dabar užima tik siaurą nišą.
Kai kurie automobilių gamintojai, dažniausiai tie, kurie patys niekada visureigių negamino, imasi gaminti tik išoriškai į visureigius panašius modelius, kurie neturi nė vienos visais ratais varomos versijos. Pavadinkime juos pseudovisureigiais. Verslas yra verslas, juo labiau, kad didžioji dalis pirkėjų gyvena miestuose, ir jiems labai retai tenka važiuoti žvyrkeliais, jau nekalbant apie miško kelius ar visišką bekelę. Daugeliu atvejų jiems daug svarbiau vairuoti madingą modelį ir saugiau jaustis aukščiau sėdint, nekreipiant dėmesio į tai kaip tas automobilis yra varomas. Tokiomis sąlygomis, peudovisureigiai vis labiau skverbiasi į rinką, ypač tarp mažesnių modelių, nes tiek jų kainos, tiek ir degalų sąnaudos yra pastebimai mažesnės.
Per gana trumpą laiką rinkoje atsirado „Peugeot 3008“ bei 2008, „Renault Captur“, „Kia Soul“, „Citroën C4 Cactus“. Jau paskelbta, kad naujos kartos „Opel Zafira“ ir „Meriva“ taip pat įgaus visureigio išvaizdą, kaip tai jau ką tik padarė „Renault Espace“. Deja, be išorės apdailos ir kiek aukštesnės prošvaisos tokie modeliai nieko visureigiško dažniausiai neturi, kad ir ką tvirtintų jų gamintojai bei pardavėjai. Taigi, visais ratais varomas „Suziki Swift“ savo esme yra artimesnis visureigiui, nors išoriškai taip ir neatrodo, jau nekalbant apie „Škoda Octavia Scout“, kuris ir atrodo kaip visureigis.
Dar daugiau, kai kurie ligi šiol visureigiais laikyti modeliai verčia abejoti, ar jie iš tiesų tokie yra. Švedijos žurnalas „Teknikens Värld“ paskelbė, kad du kartus su ilga pertrauka išbandė „Honda CR-V“ keturių ratų pavaros sistemą ir nustatė, kad šis modelis ekstremaliomis sąlygomis elgiasi kaip vien priekiniais, o ne visais keturiais ratais varomas modelis, juo labiau, kad tai galima akivaizdžiai palyginti su „Ford Kuga“, kuris tokios ydos neturi.
Suprantama, pirkėjas yra visada teisus ir perka tai, kas jam labiausiai tinka ir patinka, tačiau šiuo atžvilgiu nereikia apsigauti patiems ar klaidinti kitus, visus į visureigius nors kiek panašius modelius tokiais iš tiesų laikant ir vadinant.