Į žygį užsiregistravo 31 ekipažas. Kai kuriuos jų sudarė net 5 žmonės, mat dalyvaujantys atvyko su šeimomis ir vaikais. Nors organizatoriai pasirūpino, kad trasa ir tarpinės užduotys būtų gana sudėtingos – žygį įveikė visi starto liniją kirtę automobiliai.

„Džiugu, kad žmonės nori aktyviai ir turiningai leisti laiką su savo šeimomis. Mačiau, kad kai kurie vaikai sėkmingai užėmė šturmano vietą. Jiems, matyt, pagelbėjo suprantamai paruoštos kelio knygos“, – pastebėjo „Tokvilos“ generalinis direktorius Algimantas Purauskas.

Pasak jo, kelio knygos buvo rengiamos pagal FIA (Tarptautinė automobilių federacija) standartus, todėl visureigių šturmanai naudojosi panašiomis į Dakaro ralio ar kitų garsių lenktynių metu naudojamas kelio knygas.

Iš viso ekstremalaus važiavimo mėgėjai tą dieną sukorė daugiau nei 80 kilometrų. Didesnę jų dalį sudarė bekelė. O daugiausiai emocijų sukėlė greičio ruožas Trakų žvyro karjere.

„Nors šis renginys yra jau graži ir ilgametė tradicija, tačiau šiemet žygis vis dėlto ne eilinis. Jis žymi mūsų įmonės veiklos 20-mečio jubiliejaus minėjimo pradžią, – sakė „Tokvilos“ vadovas. – Japonijoje dvidešimt metų – ypatinga sukaktis. Jos sulaukęs žmogus laikomas suaugusiu, todėl įgyja daugiau laisvės, galimybių, bet tuo pačiu ir pareigų. Dabar galiu drąsiai sakyti, kad mūsų bendrovė jau tikrai subrendo.“
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)