Senojo „Multivan T6“ hidraulinis vairas buvo pakeistas elektromechaniniu, taip suteikiant prieigą prie naujų vairuotojo pagalbos kelyje sistemų. Ypatingas dėmesys skiriamas ir transporto priemonės stabilumui – automobilyje įrengta nauja pagalbinė sistema (Cross Wind Assist), kuri sumažins šoninio vėjo keliamą grėsmę.
„Multivan T6.1“ aprūpintas važiavimo eismo juostoje sistema (Lane Assist), perspėjančia, jei vairuotojas kerta juostos liniją be posūkio signalo. Automobilis turi statymo į stovėjimo vietą pagalbos sistemą, be to, „Rear Trafic Alert“ sistema perspėja apie eismą važiuojant atbuline eiga. Jei vairuotojas į perspėjimą nereaguoja, automobilis stabdomas automatiškai.
Standartinės automobilio įrangos dalis yra įdiegtas 8 colių skersmens lietimui jautrus ekranas bei „Discover Media“ navigacijos ir pramogų sistema.
Į „Multivan T6.1“ integruota SIM kortelė (eSIM) atveria naują internetinių funkcijų ir paslaugų asortimentą. Viena iš tokių funkcijų – „eCall“, numatanti, kad avarijos atveju žinutė bus automatiškai išsiųsta pagalbos tarnyboms. Jei automobilio vairuotojas negalės atsiliepti ir atsakyti, ar reikia pagalbos, pagalbos tarnyboms bus perduoti duomenys apie automobilio buvimo vietą.
„Multivan T6.1“ turi naujo dizaino LED priekinius ir galinius žibintus, o viršutinė radiatoriaus grotelių dalis yra siauresnė nei ankstesniame modelyje. Naujovė yra ir dviguba chromuota juostelė, besitęsianti per visą automobilio ilgį.
„Multivan T6.1“ komplektuojamas su 2 litrų turbodyzeliniais varikliais. Pigiausias modelis bus derinamas drauge su 66 kW galios dyzeliniu varikliu. „Multivan T6.1“ taip pat bus galimas ir su elektros varikliu. Kol kas naujo modelio kainos Lietuvoje bei pasirodymo data dar neskelbiama.