Planuojama, kad į gatves jis išriedės jau šią vasarą ir pakeis nuo 2015 m. vidurio gaminamą savo dujinį pirmtaką „Caddy Ecofuel“.
Naujasis „Volkswagen Caddy TGI BlueMotion“ ypatingas tuo, kad jo kuro balionus bus galima pildyti tiek įprastomis gamtinėmis, tiek sintetinėmis suspaustomis dujomis arba biodujomis. Gamintojai siūlo rinktis trumpos arba pailgintos ratų bazės keleivinį arba krovininį kėbulą.
Vietoj DSG galės būti montuojama šiam modeliui įprasta mechaninė pavarų dėžė.
Po variklio gaubtu montuojamas TGI indeksu pažymėtas gerokai modifikuotos konstrukcijos 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininis variklis, jau projektavimo metu pritaikytas darbui suspaustomis gamtinėmis dujomis arba dirbtiniais analogais.
Galimybė dirbti benzinu išlikusi ir net, kaip ir visas variklis, atitinka giežtus EU6 taršos standartus, bet optimizuota tik pagalbinių funkcijų atlikimui. Šalia išmaniai išdėstytų išskirtinės konstrukcijos dujų balionų naujajame „Volkswagen Caddy TGI“ yra ir 13 l talpos benzino bakas.
Aukšto slėgio suspaustų dujų balionai išdėstyti po furgono grindimis, todėl neriboja jo kraulumo arba keleivinių patogumų. Krovinių skyriaus tūris yra toks pat, kaip benzininių ar dyzelinių „Caddy“ šeimynos atstovų – trumpabazėje versijoje jis yra iki 3200 l, o į pailgintos bazės „Volkswagen Caddy Maxi TGI“ galima sutalpinti iki 4130 l tūrio krovinį.
Prie trumpabazės versijos dugno tvirtinami 4 balionai, kuriuose telpa 26 kg suspaustų dujų. Penkiuose „Caddy Maxi TGI“ balionuose iš viso telpa 37 kg suspaustų dujų.
1,4 l darbinio tūrio TGI variklis išvysto iki 200 Nm sukimo momentą, pasiekiamą nuo 1500 iki 3500 aps./min. sūkių diapazone. Maksimalus 81 kW (110 AG) pajėgumas išvystomas nuo 4800 iki 6000 aps./min. sūkių zonoje.
Maksimalus automobilio su mechanine pavarų dėže greitis – 174 km/val., su automatine DSG – 172 km/val. Vidutinės suspaustų dujų sąnaudos: 4,1 arba 4,3 kg („Caddy Maxi TGI“) 100 km kelio.
Važiuojant dujomis, su pilnais balionais galima įveikti 630 arba 680 km („Caddy Maxi TGI“) atstumą.
Važiuojant automobiliu su mechanine pavarų dėže, į atmosferą patenka 112 g/km arba 116 g/km („Caddy Maxi TGI“) CO2 vienam km kelio. DSG modifikacijos tarša, preliminariais duomenimis, siekia atitinkamai 123 arba 126 g/km CO2.
Automatinė 6 laipsnių DSG pavarų dėžė pritaikyta išvežiojimo furgono arba mikroautobuso darbui intensyvaus eismo didmiesčio gatvėmis. Gamintojas tvirtina, kad šalyse su išvystyta suspaustomis dujomis varomus automobilius eksploatuojančių autoūkių infrastruktūra, keleivinis „Volkswagen Caddy TGI“ – tinkamas pasirinkimas stambiam taksi parkui.
Neseniai pristatytas padidinto pravažumo „Caddy Alltrack“ nuo 2016 m vidurio taip pat turės suspaustomis dujomis varomą TGI versiją.