„Mes turime žvelgti plačiau, nei apsiribodami dabartine situacija, ir sukurti „Volkswagen“ koncernui tolesnės sėkmingos plėtros prielaidas. „Volkswagen“ iš šios padėties išlips daug stipresnis, nei anksčiau“, – teigė M. Muelleris, kuris įsiplieskus skandalui vadovo pozicijoje pakeitė Martiną Winterkorną.
Kaip teigiama įmonės pranešime žiniasklaidai, „Volkswagen“ vadovas paaiškino, kad šiuo metu esminis jo veiklos prioritetas – suteikti maksimalią pagalbą klientams, kurių automobiliai tapo probleminiais dėl plačiai nuskambėjusio skandalo. Anot M. Muellerio, „Volkswagen“ intensyviai ruošia šios problemos sprendimo priemones.
Visi veiksmai derinami su Vokietijos KBA – šios federaline autotransporto žinyba, visos priemonės pateikiamos jos patvirtinimui ir bus pradėtos diegti 2016 m. sausio mėn.
Antrasis prioritetas – objektyviai ir išsamiai ištirti susidariusią padėtį ir nustatyti jos priežastis. Dėl to, prie anksčiau minėtų konsultacinių ir tyrimo bendrovių prisijungė pasaulinis audito lyderis bendrovė „Deloitte“.
Trečiasis prioritetas – atlikti decentralizaciją ir suformuoti naują koncerno valdymo struktūrą. „Volkswagen“ generalinis direktorius tikino, kad nuo šiol koncerno markės ir specifiniai rinkos regionai gaus ne tik didesnę autonomiją, bet ir bus skiriamas didesnis dėmesys kitoms strategijoms, didinama unifikacija ir stengiamasi gauti kuo daugiau naudos iš koncerno markių sinergijos bei kuo taupiau naudoti vidinius resursus.
Be to, numatyta atlikti daugiau kaip 300 šiuo metu koncerne gaminamų modelių pelningumo reviziją, ateityje teikiant plėtros prioritetą tik pelningiausiems modeliams ir šeimynoms.
Ketvirtasis prioritetas – korporacinės kultūros ir vadovybės elgesio rekonstrukcija. Būtina iš naujo perkainoti korporacines vertybes ir pakylėti „Volkswagen“ koncerną į naują lygmenį, paliekant šiuo metu esamus nesklandumus praeityje.
Penktasis prioritetas – šiuo metu galiojančią koncerno strategiją iki 2018 metų transformuoti į strategiją iki 2025 metų.
Pasak generalinio direktoriaus, esminis naujosios strategijos prioritetas bus kokybinis koncerno augimas. Tikimasi, kad 2025 metų strategija bus parengta iki šių metų pabaigos ir maždaug ateinančių metų viduryje bus pristatyta visuomenei, žiniasklaidai ir suinteresuotiems asmenims.