Pagrindiniai pardavimų mažėjimo veiksniai – nesibaigiantis paklausos kritimas Rusijos ir Brazilijos rinkose, dėsningas pardavimų mažėjimas prisotintoje Kinijos rinkoje ir, žinoma, dabar koncerną lydintis negandų šleifas.
Komentuodamas pastarąjį veiksnį, J. Stackmannas akcentavo koncerno dedamas maksimalias pastangas, kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, pasidžiaugė jų ištikimybe markei ir atkreipė dėmesį į augančius skandalo nepaliestų modelių pardavimus.
Per 11 šių metų mėn. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 2,58 mln. „Volkswagen“ automobilių. Koncerno pastangos Kinijoje įveikti prisotintos rinkos sąlygojamą pardavimų stagnaciją, panašu, davė rezultatų - pardavimai Kinijoje lapkritį ūgtelėjo 8,6 proc.
Vakarų Europoje lapkričio mėn. pardavimai išaugo 2,4 proc. Teigiamus rezultatus koncernui sugeneravo Vokietijos, Italijos ir Ispanijos rinkos.
Tuo tarpu Centrinėje ir Rytų Europoje, kurioje dominuoja vis dar besitraukianti Rusijos rinka, pardavimai ir toliau mažėjo.
Kanados, JAV ir Meksikos rinkas apimančiame Šiaurės Amerikos regione lapkritį pardavimai sumažėjo maždaug 25 proc. Tam esminės įtakos turėjo koncerno sprendimas visiškai sustabdyti prekybą dyzeliniais automobiliais.
Susumavus 2015 metų vienuolikos mėnesių „Volkswagen“ komercinių automobilių pardavimų rezultatus, paaiškėjo, kad nuo metų pradžios visame pasaulyje parduota 390300 įvairių furgonų, pikapų ir specializuoto „Volkswagen“ transporto priemonių. Pernai per tokį pat laikotarpį buvo parduota 401400 analogiško transporto vienetų. Taigi, šiemet šis rezultatas 2,8 proc. kuklesnis.