VW JAV padalinio atstovas ketvirtadienį turėtų kreiptis į JAV Kongreso narius su atsiprašymu, taip pat atsakyti į klausimus, susijusius su dyzelinių automobilių išmetamų teršalų kiekio testų rezultatų falsifikavimu.
Kaip teigia Senato finansų komiteto pareigūnai, dabar aiškinamasi, ar VW teikė JAV vyriausybei melagingą informaciją apie automobilių modelius, kuriems buvo taikomos ekologinės mokestinės lengvatos.
Savo raštiškame pareiškime VW JAV padalinio vadovas taip pat informavo, kad koncernas pranešė JAV valdžiai apie vadinamąją „klaidinamą įrangą“, įmontuotą 2009-2015 m. gamybos automobiliuose, tik šių metų rugsėjo 3 dieną.
Kaip jau skelbta, pati VW pripažino, kad maždaug 11 mln. jos gamintų dyzeliniu kuru varomų automobilių įdiegta programinė įranga, leidusi klastoti teršalų emisijas testų metu.
Specialūs davikliai nustatydavo, kad vykdomas patikrinimas, ir perjungdavo variklį dirbti išskiriant sumažintą kenksmingų dujų kiekį. Vėl pradėjus įprastą darbą šis režimas būdavo išjungtas, o tai reiškia, kad eksploatuojamų transporto priemonių emisijos buvo gerokai didesnės, nei leidžiama.