Atnaujintas modelis pasižymi 100 proc. skaitmenine patirtimi, kurią siūlo naujasis „Digital Cockpit Pro“ ir atnaujinta variklių gama. Pirmą kartą bus galima įsigyti iš tinklo įkraunamą hibridą bei „Volkswagen Arteon R“. Išankstiniai užsakymai Baltijos šalyse prasidės jau šią vasarą, o pirmieji automobiliai klientus pasieks metų pabaigoje.
Pirmą kartą „Arteon“ bus galima įsigyti su iš tinklo įkraunama pavara, kuri išvysto 160 kW/218 AG galią. Vien tik elektra įveikiamo atstumo pakaks be emisijų atlikti daugumą kasdienių kelionių. Abu „Arteon“ modeliai bus pirmieji iš tinklo įkraunami hibridai savo, vidutinio dydžio premium, automobilių segmente.
Naujas sportinis polėkis
„Arteon R“ turbininis keturių cilindrų „EA888 evo4“ variklis maksimalią 235 kW/320 AG galią išvysto tarp 5350 ir 6500 apsisukimų per minutę. Maksimalus 420 Nm sukimo momentas išvystomas jau prie 2000 apsisukimų per minutę. Į visus varančiuosius ratus galią nukreipia 7 pavarų dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė.
Nauja selektyvaus sukimo momento nukreipimo sistema („R Performance Torque Vectoring“) paskirsto kintančią galią tarp dviejų ašių ir abiejų galinių ratų. Priklausomai nuo situacijos, net 100 proc. galios gali būti nukreipiama į vieną ratą – tai leidžia gerokai pagerinti automobilio valdymą. Galia paskirstoma atsižvelgiant į ratų pasukimo kampą, akceleratoriaus pedalo poziciją, šoninį greitėjimą, posūkio kampą ir greitį.
Šeši modernūs TDI ir TSI varikliai
„Arteon“ ir „Arteon Shooting Brake“ iš viso bus galima pasirinkti su trimis turbobenzininiais (TSI), trimis turbodyzeliniais (TDI) varikliais ir viena iš tinklo kraunama hibridine („eHybrid“) jėgaine. TSI varikliai išvystys 140 kW/190 AG, 206 kW/280 AG ir, R-TSI atveju – 235 kW/320 AG galią. TSI varikliai naudos B ciklo degimo procesą, kuris leidžia pasiekti ypač aukštą degimo santykį, pagerinti našumą 10 procentų bei sumažinti emisijas ir greičiau pasiekti maksimalų sukimo momentą – 320 Nm.
Tarp 1500 ir 4500 apsisukimų per minutę. „eHybrid“ pavara apjungia 115 kW/156 AG benzininį TSI variklį ir 85 kW/115 AG elektrinį motorą. TDI varikliai išvystys 110 kW/150 AG arba 147kW/200 AG. „Arteon TDI“ dvigubo dozavimo sistema – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – azoto oksido emisijas padėjo sumažinti 80 procentų. Visi varikliai pasižymi dideliu našumu, mažomis emisijomis ir aukštu sukimo momentu.
Iki 210 km/val. veikiantys vairuotojo asistentai
„Lane Assist“, „Autonomous Emergency Braking“ ir „Front Assist“ su pėsčiųjų stebėjimo sistema bus montuojami į „Arteon“. Be to, buvo patobulinta galinio vaizdo kamera, kuri nuo šiol perteiks 170 laipsnių vaizdą ir turės specialų, iš viršaus kablį matyti leidžiantį, priekabos režimą.
Papildomai komplektuojama „Active Lighting System“ sujungia dvigubus LED žibintus su projektoriaus lęšiais. Papildomi dinaminiai žibintai nukreipia šviesos lauką pagal vairo pasukimo kampą. Be to, pasitelkdamas priekinę kamerą ir navigacijos sistemos duomenis, šis asistentas posūkį apšviečia dar prieš vairuotojui pasukant vairą. Priekinio žibinto šviesos banga sufokusuojama taip, kad šviesa nelūžtų ir optimaliai apšviestų posūkį.
Avangardinis dizainas
Atnaujintą „Arteon“ bus galima atpažinti iš aštresnių dizaino elementų. Pirmą kartą bus galima pasirinkti LED dienos šviesas, kurios bus integruotos ne tik po žibintais, bet ir priekinių grotelių centre.
„Volkswagen“ pakeitė visą „Arteon“ priekinę panelę – prietaisų skydelį, paviršius, oro angas, apdailas. Nauja ir visa valdymo konsolė – pramogų sistema ir klimato kontrolės valdymas bei viršutinės durelių apdailos. Salone naudojamos naujos medžiagos: oda, medis, metalas ir audiniai. Automobilio panelės viršus išsiskirs dirbtinės odos apmušalais, o intarpai – natūralaus medžio („Regal Eucalyptus“) ar metalo („Hatched“, „Aluminium Black Carbon“) apdaila.
100 procentų skaitmeninis
Visa modelio linija sulaukė nuodugnaus techninio atnaujinimo ir bus standartiškai komplektuojama su „Digital Cockpit Pro“. Valdymą palengvins lietimui jautrūs klimato kontrolės slankikliai ir naujas daugiafunkcinis vairas su lietimui jautriais valdikliais. Papildomai galima pasirinkti bevielę „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ integraciją bei 700W galios, specialiai „Arteon“ ir „Arteon Shooting Brake“ sukurtą, „harman/kardon“ garso sistemą. Papildomai taip pat galima pasirinkti ir 30 skirtingų salono apšvietimo spalvų galimybę. Į „Arteon“ montuojama naujausia MIB3 pramogų sistema.
Atnaujintas „Arteon“ gaminamas naudojant MQB platformą. Dėl to 2840 mm ratų bazė leidžia ypač gerai išnaudoti erdvę. Abi versijos bus vienodo 4866 mm ilgio ir 1871 mm pločio užlenktais veidrodėliais ir pasižymės 1587 mm tarpu tarp ratų. „Shooting Brake“ bus 19 mm aukštesnis (1447 mm) nei „Gran Turismo“ (1428 mm). Nulenkus sėdynes „Shooting Brake“ bagažinės talpa sieks 1632, o „fastback“ – 1557 litrus.