Pirmadienį paskelbtame pareiškime Vokietijos automobilių gamintoja teigė, kad negali atmesti galimybės uždaryti gamyklų savo šalyje, praneša CNN, kurie remiasi bendrovės pranešimu.

„Europos automobilių pramonės padėtis yra labai sudėtinga ir rimta, – sakė „Volkswagen Group’ generalinis direktorius Oliveris Blume. – Ekonominė aplinka tapo dar sudėtingesnė, o į Europos rinką žengia nauji konkurentai. Todėl Vokietija, kaip gamybos vieta, vis labiau atsilieka konkurencingumo požiūriu“.

Volkswagen

Praėjusių metų pabaigoje „Volkswagen“, pradėjusi 10 mlrd. eurų (11,1 mlrd. JAV dolerių) vertės sąnaudų mažinimą, jau praranda rinkos dalį Kinijoje, savo vienintelėje didžiausioje rinkoje. Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, šioje šalyje klientams pristatytų prekių kiekis sumažėjo 7 proc. Grupės veiklos pelnas smuko 11,4 proc. iki 10,1 mlrd. eurų.

Prasti rezultatai Kinijoje rodo, kad bendrovė pralaimi vietos elektromobilių prekės ženklams, ypač BYD, kurie taip pat kelia vis didesnę grėsmę jos verslui Europoje.

Nuotraukos - 12

Anot O. Blume, kompanijos prioritetas – sąnaudų, gamyklų, tiekimo grandinės ir darbo jėgos išlaidų mažinimas.

Manoma, kad „Volkswagen“ sąnaudų mažinimo planai susidurs su dideliu pasipriešinimu iš darbuotojų atstovų, kurie turi beveik pusę vietų bendrovės stebėtojų taryboje – institucijoje, skiriančioje vykdomuosius vadovus.

Naujausios pelno ataskaitos duomenimis, „Volkswagen“ visame pasaulyje dirba beveik 683 000 darbuotojų, įskaitant apie 295 000 darbuotojų Vokietijoje.

Volkswagen gamykla Vokietijoje

Thomas Schaeferis, „Volkswagen“ lengvųjų automobilių padalinio generalinis direktorius, teigė, kad bendrovė ir toliau lieka įsipareigojusi Vokietijai „kaip verslo vietai“. Jis pridūrė, kad VW skubiai pradės derybas su darbuotojų atstovais, kad išnagrinėtų galimybes „tvariai restruktūrizuoti prekės ženklą“.