Autonominiuose automobiliuose bus įdiegti lazeriniai skeneriai, radarai, viršgarsiniai jutikliai ir kameros. Visgi prie vairo sėdės ir žmonės, kurie stebės automobilio važiavimą ir perims valdymą, jei iškiltų problemos.
„Volkswagen“ teigimu, automobiliuose įdiegtų kompiuterinių sistemų galia yra lygi maždaug 15 nešiojamųjų kompiuterių galiai.
Šios technologijos kartu su jutikliais leis automobiliui „pamatyti“ aplink esančius pėsčiuosius, dviratininkus, kitus automobilius, kelio ženklus ir sankryžas. Taip pat autonominiuose automobiliuose įdiegtos dirbtinio intelekto technologijos.
„Bandymuose susitelkta ties techninėmis automobilių galimybėmis ir miesto infrastruktūros poreikiais“, – sakė „Volkswagen Group Research“ vadovas Axelis Heinrichas.
Šiuo metu Hamburge yra kuriama 9 km ilgio autonominių automobilių bandymų trasa, kurią tikimasi užbaigti 2020-aisiais. Be to, nuolat atnaujinama informacija apie mieste veikiančius šviesoforus.
Pasak A. Heinricho, norint užtikrinti važiavimo saugą ir patogumą, ne tik automobiliai turi būti autonominiai ir „protingesni“ - miestai taip pat turi sukurti skaitmeninę ekosistemą, kuri padėtų transporto priemonėms dalytis informacija su šviesoforais, eismo valdymo sistemomis ir kitais automobiliais.