Dizainas, galia ir pajėgumas yra kertiniai sportinių automobilių doktrinos elementai. 2 litrų turbininis „Golf GTI TCR“ variklis išvysto 213 kW/290 AG (nuo 5400 iki 6400 sūkių/min. diapazone). Tai net 33 kW/45 AG daugiau nei dabartinis „Golf GTI Performance“. Į jį montuojama 7 laipsnių DSG automatinė greičių dėžė, benzino dalelių filtras ir išskirtinė standartinė įranga. Tam, kad ši galia neperkaitintų variklio bet kokioje situacijoje, „Golf GTI TCR“ komplektuojamas su dviem papildomais vandens radiatoriais priekyje – visai kaip visais ratais varomame „Golf R“.
Maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/val., tačiau, pasirinkus pašalinti greičio ribotuvą, šis skaičius išauga iki 260 km/val. Nesvarbu, kur sustoja skaitmeninio spidometro rodyklė (standartinis „Active Info Display“ skaitmeninis prietaisų skydelis), stogo aptakas garantuoja reikiamą spaudimą galinei ašiai. Iki 100 km/val. „Golf GTI TCR“ įsibėgėja per 5,6 sekundės.
Visuose „Golf GTI TCR“ montuojamos tokios technologijos, kaip automatinio stabdymo sistema „Front Assist“, „Active Info Display“ skaitmeninis prietaisų skydelis, LED priekiniai žibintai ir kt. Į standartinę įrangą taip pat įeina priekinio diferencialo užraktas, perforuoti stabdžių diskai, pasirenkami vairavimo režimai, specialaus dizaino sėdynės ir išskirtinis sportinis daugiafunkcinis vairas. Pradinė šio modelio kaina Lietuvoje – 39 814 eurų su PVM.
„Golf GTI“ yra sėkmingiausias kompaktinis sportinis automobilis pasaulyje. Iš viso parduota beveik 2,3 mln. šio modelio automobilių, o jo istorija tęsiasi jau septynias kartas. Pirmasis GTI debiutavo 1976-siais ir šio „Golf“ DNR išliko nepakitusi – kompaktiškas hečbeko kėbulas, mažas svoris, eiklus keturių cilindrų variklis, priekiniai varantys ratai, klusni pakaba, raudonos juostelės priekinėse grotelėse ir klasiškas dizainas.