Europoje šie elektromobiliai bus parduodami su 77 kWh baterija (bendra jos talpa siekia 82 kWh) ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru. „ID.Buzz“ palaikys iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės įkrovimą. Pastarasis leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus „ID.Buzz“ modelių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val., jie abu gaminami ant grupės MEB elektromobilių platformos.

Pagerbtas T1 – naujausių technologijų pionierius su puikia istorija

„ID.Buzz“ proporcijos unikalios, o dizaineriui Albertui Kirzingeriui pavyko sukurti ryšį su klasikiniu automobiliu. T1 furgone vairuotojai sėdėjo tiesiai virš priekinės ašies, o tai, net ir atsižvelgus į šiandieninius saugumo ir technologinius reikalavimus, pavyko pakartoti ir „ID.Buzz“. Atstumas tarp galinės ašies ir kėbulo krašto taip pat labai trumpas, todėl kompaktiškas 4 712 mm kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2 988 mm.

Gyvenimui kelyje – atvira erdvė su daugybe vietos

Įvertinus jų kompaktišką dydį, abu modeliai pasiūlys ypač daug vietos. Keleivinė versija sudarys draugiškos ložės įspūdį ir turės daug erdvės ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui 1 121 l talpos krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplės iki 2 205 l. Vėliau pasirodys ir šešiavietės, septynvietės bei prailgintos ratų bazės versijos. Krovininis „ID.Buzz Cargo“ pasiūlys vietos dviem arba trims keleiviams bei atskirtą 3,9 m3 erdvę kroviniams, į kurią tilps du europadėklai.

Vairuotojo asistentai – pakeliui į autonominį vairavimą


Į „ID.Buzz“ montuojami tokie inovatyvūs vairuotojo asistentai, kaip automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, bei naujausia jungli „Travel Assist“ sistema. Ji ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir įgalina pusiau autonominį vairavimą, bet ir pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu galės persirikiuoti į kitą eismo juostą. Gausiausios komplektacijos „ID.Buzz“ turės net 30 skirtingų vairuotojo asistentų, o ateityje, pasinaudojant nuotoliniais atnaujinimais, šis skaičius galės išaugti ir iki 35.

Amžinai jaunas „Bulli“ – ekonominis stebuklas, Vudstokas ir elektrinis mobilumas

Gausybė „ID.Buzz“ funkcijų ir detalių primena T1 ir mikroautobuso konceptą, kurį „Volkswagen“ Detroite pristatė 2020-aisiais. Ikoniška automobilio išvaizda ir salono dizainas leido T1 tapti vienu sėkmingiausių furgonų istorijoje ir sudalyvauti tiek Vokietijos „ekonominiame stebukle“, tiek Vudstoko festivalyje. Bet laikai ir technologijos keičiasi, todėl dabar pirmasis elektrinis šios klasės furgonas Europoje tampa išmania, į ateitį orientuota ir tvaria mobilumo forma.

Grupės elektrinę transformaciją įgalina MEB platforma

„ID.Buzz“ leis „Volkswagen“ grupei dar labiau pagreitinti savo transformaciją į vieną iš lyderiaujančių elektromobilių gamintojų, mažinant visų savo produktų portfelio anglies dvideginio pėdsaką. Viena svarbiausių tam reikalingų technologijų yra elektromobiliams skirta MEB platforma. Šiuo metu ant jos gaminama 30 proc. visų grupės automobilių, o iki 2025-ųjų šis skaičius turėtų pasiekti 80 proc.
Naujieji „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ gaminami „Volkswagen Commercial Vehicles“ fabrike Hanoveryje (Vokietija). Gamybos automatizavimas kai kuriose proceso dalyse siekia net 90 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)