„ID.7 leidžia žengti naują mūsų elektromobilių spurto žingsnį. Šis limuzinas pasiūlys ilgą vienu įkrovimu įveikiamą atstumą ir aukštą komforto lygį. Iki 2026-ųjų rinkai planuojame pasiūlyti plačiausią elektromobilių gamą – nuo 25 tūkst. eurų kainuojančio mažo modelio iki flagmanu tapsiančio ID.7. Siekiame, kad iki 2030-ųjų elektromobiliai sudarytų 80 proc. visų mūsų pardavimų Europoje, o nuo 2033-ųjų čia gaminsime tik elektrinius automobilius“, - teigė „Volkswagen Passenger Cars“ vadovas Thomas Shafer.

„ID.7 nustato naujus MEB elektromobilių platformos efektyvumo standartus. Siekiama, kad pagal WLTP standartą įveikiamas atstumas siektų net iki 700 km. Tai pasiekti galime dėl ypač gerų aerodinaminių savybių, geresnio motoro efektyvumo ir temperatūrų valdymo“, – sakė už produktų plėtrą atsakingas „Volkswagen“ valdybos narys Kai Gruniz.

ID.7 yra pirmasis modelis su visiškai nauju ir ypač efektyviu motoru bei transmisija. Galiausias į ID. šeimos elektromobilius montuojamas motoras išvysto 210 kW/286 AG galią, jis į ID.7 bus komplektuojamas nepriklausomai nuo pasirinktos baterijos dydžio. APP550 vadinamas motoras sukurtas ir gaminamas „Volkswagen Group Components“ gamykloje Vokietijos Kaselio mieste.

Volkswagen ID.7

Variklis ir transmisija optimizuoti siekiant kuo mažesnio energijos suvartojimo. Priklausomai nuo baterijos dydžio, ID.7 vienu įkrovimu galės įveikti iki 700 km. (pagal WLTP) ir palaikys iki 200 kW galios greitąjį krovimą. Tai ID.7 daro ypač patraukliu įveikiantiems didelius atstumus ar verslo klientams.

Beveik penkių metrų ilgio ID.7 sukurtas vadovaujantis aerodinamikos principais, kupė kėbulo tipo stogas elegantiškai leidžiasi žemyn ir leidžia pasiekti net iki 0.23 pasipriešinimo orui koeficientą. Ilga ratų bazė ir trumpi išsikišimai leidžia keleiviams pasiūlyti ypač daug vietos salone.

Su ID.7 susipažino ir Lietuvos elektromobilių ekspertas Tadas Ratkevičius. Anot jo, tai neabejotinai yra įspūdingiausias „Volkswagen“ automobilis iki šiol: „Naujasis ID.7 yra didžiausią bateriją ir mažiausią pasipriešinimo koeficientą turintis „Volkswagen“ elektromobilis. Dabar jis bus toliausiai nuvažiuojantis bei greičiausiai įsikraunantis modelis, sudarysiantis stiprią konkurenciją kitiems automobilių gamintojams“, - įspūdžiais po pristatymo dalinosi jis.

Pirmasis „Volkswagen“ su naujuoju valdymo konceptu

Kartu su ID.7 pristatytas ir naujasis valdymo bei informacijos pateikimo konceptas. „Volkswagen“ atsižvelgė į savo klientų komentarus ir patobulino tai, kaip valdoma elektromobilio operacinė sistema. Nuo šiol standartiškai bus montuojamas 38 centimetrų skersmens lietimui jautrus multimedijos ekranas, projekcinis papildytos realybės ekranas, nauja, multimedijos sistemos viršuje integruota, klimato kontrolės sistema ir apšviesti lietimui jautrūs valdikliai.

Papildomai bus galima pasirinkti sėdynes su masažo funkcija ir elektroniškai užtemstantį panoraminį stoglangį, kuriuos iki šiol buvo galima sutikti tik aukščiausios klasės elektromobiliuose. Naujasis išmanus stoglangis vienu prisilietimu galės užtemti arba tapti skaidrus. Kaip ir daugelį ID.7 funkcijų, jį bus galima valdyti ir pasitelkiant natūralių balso komandų asistentą IDA. Pirmą kartą bus galima pasirinkti „Climatronic“ sėdynes su vėdinimo, šildymo ir džiovinimo funkcijomis. Tuo tarpu masažo funkcija atitinka „Vokietijos sveikesnių nugarų kampanijos“ keliamus reikalavimus. Papildomai pasirinkti galima ir „Harman Kardon“ sukurtą 700 W garso sistemą su 14 garsiakalbių, kuri sukuria nuostabią muzikos klausimo patirtį „Volkswagen“ limuzine.

Patobulinti geriausi vairuotojo asistentai

Spiečiaus duomenimis paremtas „Travel Assist“ gali palaikyti važiavimo kryptį ir ID.7 valdyti posūkiuose, taip pat, su vairuotojo priežiūra, greitkeliuose persirikiuoti į kitą juostą, jei važiuojama greičiau nei 90 km/val. greičiu. ID.7 taip pat padės parkuotis, o atminties funkcija leis pakartoti iki 50 m ilgio manevrą, kurį pradėti galima tiek sėdint automobilio viduje, tiek būnant lauke išmaniosios programėlės pagalba.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją