Paaiškėjo, kad šis vertinimo metodas prastai atspindi tikrąjį išmetamo azoto oksido kiekį. Panašu, kad ši problema liečia didelį automobilių gamintojų skaičių.
Jungtinėje Karalystėje (JK) „The Guardian“ leidinys tikrąjį vaizdą dėl išmetamųjų dujų pateikia remdamasis bendrovės „Emissions Analytics“ pateikiamais duomenimis, rašo autoblog.com. Po pastarojo patikrų etapo paaiškėjo, kad „Mercedes-Benz“, „Honda“, „Mazda“, „Mitsubishi“ automobiliai išskiria kur kas daugiau azoto oksido nei turėtų.
Taip pat šis leidinys išpublikavo panašius „Renault“, „Nissan“, „Hyundai“, „Fiat“, „Volvo“, „Jeep“, „Citroen“, „Volkswagen“ ir „Audi“ rezultatus. Vidutiniškai šio teršalo išskiriama keturis kartus daugiau nei turėtų būti.
Tačiau, skirtingai nuo „Volkswagen“, šie automobilių gamintojai iš tiesų nepažeidžia jokių reikalavimų. „Volkswagen“ atvejis JAV iškėlė šiek tiek kitokią Europos Sąjungos problemą – plačiai paplitusius teisėtus išmetamųjų dujų viršijimus, kai laboratorijose pasiekti rodikliai tiesiog neatspindi važiavimo gatvėse realiomis sąlygomis“, - „The Guardian“ sakė Nickas Moldenas iš „Emissions Analytics“.
Ateityje neabejotinai kils rimtų kovų dėl šio klausimo sprendimo. Automobilių gamintojai tikina neatlaikysiantys naujo išmetamųjų dujų kiekių griežtinimo etapo, todėl reikalauja kompromisų.
Vis dėlto „Mercedes“ ir „Honda“ atstovai tikina palaikysiantys griežtesnes taisykles.
Kai kurių Europos Sąjungos (ES) šalių narių vyriausybės savo ruožtu pradėjo stabdyti paramą dyzeliniams automobiliams dar prieš šį skandalą. Tad atsidūrimas po padidintu stiklu ateityje nežada nieko gero iškastiniu kuru varomiems automobiliams.