„CrossBlue“ proporcijos primena kitos „Volkswagen“ koncerno markės „Audi“ siūlomą modelį Q7. Šis automobilis kuriamas pirmiausia galvojant apie JAV rinką.
„CrossBlue“ koncepcija yra itin tinkamas automobilis Amerikos rinkai“, – teigė „Volkswagen Group of America“ vadovas Jonathanas Browningas.
Iki 2018 m. „Volkswagen“ JAV rinkoje planuoja padidinti pardavimus iki 800 tūkst. vnt., tačiau norint tą pasiekti, kompanijai savo gamoje itin trūksta šeimyninio visureigio, kuris galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip „Honda Pilot“, „Ford Explorer“ ir „Toyota Highlander“.
4987 mm ilgio „Volkswagen CrossBlue“ koncepcija yra elektra įkraunamas hibridas, turintis turbodyzelinį 2.0 l, 190 AG, 400 Nm variklį. Vien elektriniu režimu galima nuvažiuoti 33 km, o vidutinės degalų sąnaudos tėra 2,1 l/100 km.
Keliaujant šešiese, bagažinės talpa siekia 335 l, nulenkus trečią sėdynių eilę, krovinių skyrius padidėja iki 812 l, o palikus tik priekines sėdynes, galima sutalpinti 2000 l krovinį.
„Autoweek“ turimų šaltinių duomenimis, pagal „CrossBlue“ koncepciją sukurtas serijinis modelis pasirodys ne anksčiau nei 2014 m. ir turėtų kainuoti apie 32 tūkst. dolerių (82,5 tūkst. Lt).
2012 m. „Volkswagen“ pardavimai JAV rinkoje išaugo 35 proc., iki 438 133 vnt.