Penkių sėdimų vietų automobilio galas nusileidžia žemyn, tarsi kupė, tačiau neriboja vietos galvai sėdintiems gale. Šis modelis prisijungia prie kompaktiško hečbeko „Polo“ ir SUVT-Cross“ gamos, ją praplėsdamas trečiuoju važiuoklės variantu, kuris iki šiol buvo skirtas aukščiausios klasės modeliams.

Daugybė naujausios kartos pagalbinių sistemų garantuoja optimalų komfortą ir aukštą saugumo lygį visiems keleiviams. Išankstinė prekyba naujuoju „Taigo“ Lietuvoje prasidės jau šį rudenį, o pirmieji automobiliai klientus pasieks 2022 m. pradžioje.

Naujasis „Taigo“ apjungia dizainą, individualumą ir emocijas. Su LED priekiniais žibintais, visiškai skaitmeniniu valdymo skydu ir naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema MIB3, kurie įeina į standartinę komplektaciją, šis 4,26 metro SUV kupė savo klasėje iškelia technologijų kartelę į naują lygį. Išraiškinga kėbulo forma yra pirmoji tokia tarp visų „Volkswagen“ modelių.

Krosoverio kėbulo stiliaus ir kupė primenančio silueto „Taigo“ yra aprūpintas viskuo, kad patrauktų žmonių dėmesį. Pirkėjai „Taigo“ papildomai gali rinktis su naujaisiais „IQ.LIGHT“ LED matricos žibintais ir apšviestomis radiatoriaus grotelėmis bei aukščiausios kokybės „Black Style“ paketu.

„Taigo“ salone pasižymi išskirtinio dizaino daugiafunkciniu vairu ir pažangiais valdymo sprendimais, kurie įeina į standartinę komplektaciją. Informacijos ir pramogų sistema yra pagrįsta trečios kartos MIB3, įskaitant interneto ryšį su eSIM ir „App Connect Wireless“ (priklausomai nuo konfigūracijos).

Tokios funkcijos, kaip srautinės transliacijos, valdymas balsu ir debesijos pagrindo personalizavimas naudojant „Volkswagen ID“, leidžia naudotis naujausiomis MIB3.1 paslaugomis (priklausomai nuo konfigūracijos).

Kalbant apie komfortą ir saugumą užtikrinančias pagalbos vairuotojui sistemas, naujasis SUV kupė prilygsta aukštesnio lygio „Volkswagen“ modeliams. Į kiekvieną „Taigo“ įeina tokios pagalbos vairuotojui sistemos, kaip aplinkos stebėjimo sistema „Front Assist“, įskaitant miesto avarinio stabdymo funkciją, ir įspėjimo apie išvažiavimą iš kelio juostos sistema „Lane Assist“. „IQ.DRIVE Travel Assist“ galima įsigyti kaip papildomą priedą, kuris leis pusiau autonomiškai važiuoti iki sistemiškai apriboto maksimalaus 210 km/val. greičio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)