Rugsėjį, kiekvienas šio modelio savininkas taip pat galės džiaugtis 1600 eurų dovanomis, kurias sudarys 2000 kWh įkrovoms, elektromobiliui įkrauti viešose stotelėse skirtas sieninis „ID.Charger Connect“ įkroviklis ir jo montavimas bei daugiau siurprizų.
Norėdami atsidėkoti, „Volkswagen“ visiems „ID.3 1stt“ pirkėjams padovanos 2000kWh įkrovimo viešose stotelėse, kurių vertė siekia 600 eurų. Tiems, kurie sutiks specialios programos pagalba reguliariai suteikti grįžtamąjį ryšį, dovanų gaus 11kW galingumo „Type 2“ tipo „ID.Charger Connect“ sieninį įkroviklį ir jo montavimą. Šios dovanos vertė – 1000 eurų.
„Volkswagen ID.3 1st“ vienu įkrovimu įveikiamas atstumas ir baterijos talpa bus identiška „ID.3 Pro“ modeliui. Dar šiemet „Volkswagen“ pradės išankstinius trijų ID.3 modelių versijų užsakymus – „ID.3 Pure“, „ID.3 Pro“ ir „ID.3 Pro S“. Pagrindiniai jų skirtumai – baterijos talpa, įkrovimo greitis ir vienu įkrovimu įveikiamas atstumas. „ID.3 Pro S“ bus moderniausia ir geriausiai aprūpinta versija.
„Šis „ID.3 1st Special Edition“ modelis pradeda naują „Volkswagen“ prekės ženklo erą. Per artimiausius kelerius metus ID.3 modeliai milijonams vartotojų taps vartais į ekologišką ir patikimą elektrinį mobilumą. Tai, kad Baltijos šalyse net 600 žmonių iš anksto pareiškė norą įsigyti ID.3, rodo nuoširdų mūsų rinkos susidomėjimą mobilumu be emisijų. Kartu su savo klientais nekantraujame, kada šie automobiliai atriedės į Baltijos šalis“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.
„ID.3 1st“ sukomplektuotas pagal klientų pageidavimus – jame yra talpi 58 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis įveikti iki 420 km (pagal WLTP), ir galingas 150 kW (146 arba 204 AG) elektrinis motoras, išvystantis maksimalų 3210 nM sukimo momentą.
Baltijos šalyse klientai galės rinktis iš trijų modelio versijų: „ID.3 1st“, „ID.3 1st Plus“ ir „ID.3 1st Max“ su įvairiomis papildomomis funkcijomis. Visiems „ID.3 1st“ modeliams bus taikoma penkerių metų garantija, o baterijai – aštuonerių. „Volkswagen“ garantuoja, kad baterija išlaikys 70 proc. talpos pirmus aštuonerius metus arba įveikus 160 tūkst. kilometrų.
Bazinė „ID.3 1st“ versija bus komplektuojama su DAB+ skaitmeniniu radijo imtuvu, dviejų zonų oro kondicionavimo sistema „Air Care Climatronic“, šildomomis sėdynėmis ir vairu, priekiniu ranktūriu, greituoju 100 kW tiesioginės arba 11 kW kintamos srovės įkrovimu, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais, valdymu balsu ir „ID. Light“ – išmaniąja sistema, kuri komunikuoja su vairuotoju vizualiai ir padeda kelyje.
„ID.3 1st“ bus kaip niekad išmanus: į jį montuojama adaptyvi greičio palaikymo sistema, „Front Assist“ pagalbos sistema, parkavimo atstumo kontrolė, dinaminė kelio ženklų atvaizdavimo sistema, LED žibintai ir apsaugos sistema. Ši versija Lietuvoje kainuos 40 480 eurų.
„ID.3 1st Plus“ versija papildomai bus komplektuojama su galinio vaizdo kamera, „Keyless Advanced“ berakčio atrakinimo ir užvedimo sistema bei galimybe pasirinkti iš 30 skirtingų vidaus apšvietimo spalvų. „ID.3 1st Plus“ pirkėjai taip pat galės rinktis iš trijų skirtingų interjero spalvų kombinacijų, įskaitant „Energetic orange“ su baltu vairu. „ID.3 1st Plus“ vidurinė konsolė turės dvi USB-C jungtis, tamsintus langus, matricos LED priekinius ir dinaminius LED galinius žibintus bei 19 colių lengvojo lydinio ratlankius. „ID.3 1st Plus“ Lietuvoje kainuos nuo 46200 eurų.
Pažangiausias, 51910 eurų kainuojantis, „ID.3 1st Max“ modelis papildomai bus komplektuojamas su papildytos realybės priešakiniu vaizdo projektoriumi, dideliu panoraminiu stogu ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Į jį taip pat įeina dalinai autonominio vairavimo sistema „Travel Assist“, persirikiavimo asistentas „Side Assist“, saugumo asistentas „Emergency Assist“, taip pat „Comfort“ telefonijos funkcija su belaidžiu įkrovikliu. „ID.3 1st Max“ modelio įrangos sąrašą užbaigia patogios, elektra reguliuojamos ir masažuojančios priekinės sėdynės.
ID.3 nustato naują tvarumo standartą – jo gamyba yra neutrali anglies dvideginio atžvilgiu, o tai reiškia, kad automobiliai bus pristatomi klientams nepadarius jokios žalos aplinkai. Pavyzdžiui, gaminant ID.3 baterijas naudojama tik aplinkai draugiška energija. Viso automobilio gyvavimo ciklo metu susidaro nedidelis kenksmingų emisijų kiekis, kurio neįmanoma išvengti – jį „Volkswagen“ kompensuoja investuodama į klimato apsaugos projektus. Šis elektromobilis ne tik įperkamas masėms, bet ir yra pirmasis, kuris gali išlikti neutralus aplinkai, jei tik jo įkrovimui bus naudojama aplinkai draugiška elektra.