Be to, „Volvo“ vadovybė patvirtino, kad ateityje kiekvienas bendrovės modelis turės po dvi hibridines modifikacijas. Didesni modeliai („S/V/XC60“ ir „S/V/XC90“ serijos) bus sukurti panaudojant modulinę platformą („Scalable Product Architecture“ – SPA), o kompaktiški automobiliai („S/V40“ serijos) bus sukurti CMA architektūros pagrindu.

„Volvo“ pažymėjo, kad abi platformos buvo kuriamos atsižvelgiant į jų suderinamumą su hibridinėmis jėgos sistemomis.

Iki 2025 metų švedai planuoja parduoti apie pusę milijono elektromobilių ir hibridinių automobilių.

„Tai labai ambicinga ir nelengva užduotis. Mes susidursime su rimta konkurencija, tačiau norime būti tarp pirmaujančių gamintojų, kurie pereis prie elektrinių įrenginių“, – pabrėžė vykdantysis „Volvo“ direktorius Hakanas Samuelssonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)