„Volvo Cars“ ateitis nusakoma trimis kryptimis: elektrine, jungliąja ir augančia, – sako Lex Kerssemakers, globalių komercinių operacijų vadovas. – Norime, kad pirkėjai galėtų be rūpesčių naudotis „Volvo“ automobiliu, išvengdami sudėtingų procedūrų jį įsigydami ir naudodamiesi, tad siekiame paprastumo ir patogumo.“

Kompanija užmegs dar glaudesnius ryšius su mažmeninės prekybos partneriais, kurie vis dar yra svarbiausia pirkėjų patirties grandis ir kurie toliau bus atsakingi už tokias svarbias paslaugas kaip automobilio paruošimas, pristatymas ir aptarnavimas.

„Internetinė ir įprasta prekyba turi būti visiškai integruota, – priduria Lex Kerssemakers. – Kad ir kur būtų pirkėjas – naršydamas internete, lankydamasis „Volvo“ atstovybėje ar tiesiog važiuodamas automobiliu, jo patirtis turi būti aukščiausio lygio.“

„Care by Volvo“, anksčiau žinoma kaip „Volvo Cars“ aptarnavimo paslauga, pirkėjams siūlys dar daugiau galimybių, taip siekiant dar labiau padidinti naudojimosi patogumą.

Perkant elektrinį „Volvo“ internetu, jis bus siūlomas su patogiu priežiūros paketu, apimančiu tokias paslaugas kaip aptarnavimas, garantija, techninė pagalba kelyje, draudimas ir įkrovimo namuose sprendimai.

Savo pagrindinėje „volvocars.com“ internetinėje parduotuvėje įmonė žymiai supaprastins procesą ir sumažins veiksmų kiekį, norint pasirašyti naujo elektrinio „Volvo“ pirkimo sutartį.

Pirkėjai galės rinktis iš patraukliai sukomplektuotų elektrinių „Volvo“, kurie bus paruošti paprastam ir patogiam užsakymui ir greitam pristatymui.

Dar didesnį patogumą ir paprastumą užtikrins aiškios ir fiksuotos modelių kainos, kurios leis išvengti derybų, padidins skaidrumą ir pasitikėjimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)