Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pirmą kartą pristatyti 40-os serijos koncepciniai modeliai atskleidžia planuojamą „Volvo“ plėtrą didelėje ir klestinčioje pasaulinėje mažų „Premium“ automobilių rinkoje. Bus siūlomi automobiliai, kurie, kaip teigiama, apjungia drąsų išorės ir vidaus dizainą, drauge su pirmaujančiomis jungiamumo, elektromobilumo ir autonominio vairavimo technologijomis.
Naujieji koncepciniai automobiliai bus pirmieji, kurių gamyboje naudojama naujoji „Volvo“ „Compact Modular Architecture“ (CMA) platforma, specialiai sukurta mažesniems automobiliams ir kuri suteikė kompanijos dizaineriams ir inžinieriams galimybę pritaikyti netikėtus naujus sprendimus.
Naują „Volvo“ pasaulinę mažų automobilių gamą sudarys tiek elektromobiliai, tiek ir iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai, taip laikantis gamintojo įsipareigojimų visus gamos modelius siūlyti ir su elektros varikliais. Planuojama, kad iki 2025 metų visame pasaulyje bus parduodama iki milijono „Volvo“ automobilių su elektros pavara.
„Kūrimo metu tiek automobilio konstrukcijai, tiek ir transmisijai pritaikius modulinės gamybos metodus, mums pavyko aplenkti daug „Premium“ segmento žaidėjų“, – sako dr. Peteris Mertensas, Tyrimų ir plėtros padalinio vyresnysis viceprezidentas.
Pranešime pažymima, kad nauji automobiliai taip pat siūlys ir visą gamą naujoviškų jungiamumo paslaugų, taip pat pasaulyje pažangiausias standartines saugumo sistemas ir skandinavišką salono dizainą.
„Naujoji 40-oji serija turi potencialą padidinti mūsų įsiskverbimą į svarbią augančio segmento rinką“, – sako Hakanas Samuelssonas, prezidentas ir vykdantysis direktorius. – „Elektrinių transmisijų programa, apimanti tiek naująjį kompaktinį iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį, tiek ir elektromobilį, yra pagrindinis CMA platformos akcentas“. Jis taip pat pridūrė, kad pirmųjų 40-os serijos modelių gamyba turėtų prasidėti 2017 metais.