Parodos metu bus demonstruojami unikalūs kupė 262C bei 780 ir retas kabrioletas, kurio „Solaire“ gamykloje (Kalifornija) buvo pagaminti tik penki vienetai.
Per 88 metus trunkančią istoriją „Volvo Cars“ daugybę kartų pasuko Italijos linkme, ieškodama įkvėpimo ir pagalbos kuriant įvairius modelius. 1970-ųjų viduryje ji grįžo prie ilgos ir naudingos partnerystės su „Bertone“ – Italijos automobilių dizaino įmone.
„Bertone“ gamybos linija buvo pritaikyta smulkiai išskirtinių modelių gamybai, o tai „Volvo“ puikiai tiko, kai ji norėjo gaminti dvi specialias 200 serijos versijas. Tai buvo 264 TE limuzinas, kuris pasirodė 1975 m., ir 1977 m. pristatyta 262C kupė. Automobiliai buvo sukurti Švedijoje, tačiau pritaikyti gamybai ir pagaminti „Bertone“ Turine.
Po dviejų metų, 1979 m., „Bertone“ pagamino futuristinę „Volvo 343“ kupė versiją. Šios koncepcijos automobilis buvo pavadintas „Tundra“. Automobilyje buvo skaitmeninių prietaisų ir iškylantys priekiniai žibintai, tačiau „Volvo“ vadovybė mandagiai atsisakė radikalaus „Bertone“ pasiūlymo.
Glaudžiausias „Bertone“ ir „Volvo“ bendradarbiavimas vyko prieš 30 metų ir nulėmė 1985 m. kovo mėnesį debiutavusio Ženevos automobilių parodoje „Volvo 780“ sukūrimą. Šis stilingas kupė buvo sukurtas ir pagamintas „Bertone“, o per penkerius metus buvo pagaminta 8 518 automobilių.
Balandžio 15–19 d. Esene vyksianti paroda „Techno-Classica“ kiekvienais metais pritraukia apie 200 000 lankytojų ir iki šiol yra didžiausias tokio pobūdžio renginys Europoje. Ši paroda atspindi nepaprastą ir vis didėjantį susidomėjimą klasikiniais automobiliais.
Tai bus dvyliktasis „Volvo Cars“ pasirodymas parodoje „Techno-Classica“, kurioje ji demonstruos penkis automobilius, sukurtus bendradarbiaujant su „Bertone“:
1981 m. „Volvo 262C“. Specialiai užsakytas Pehro G. Gyllenhammaro, nuo 1971 m. iki 1993 m. ėjusio „Volvo“ generalinio direktoriaus ir prezidento pareigas. Charizmatiškasis „Volvo“ vadovas norėjo, kad jo automobiliai būtų raudoni. Nors tai ir nebuvo standartinė „Volvo“ automobilių spalva, jis primygtinai to norėjo. Net ir prabangi vidaus interjero oda yra raudona. Šiandien automobilis priklauso „Volvo“ muziejui.
1985 m. „Volvo 780“. Dar vienas iš Pehro G. Gyllenhammaro automobilių, taip pat nudažytas raudona spalva. Automobilis buvo dovana Gyllenhammarui jo 50-ojo gimtadienio proga. Daugmaž po mėnesio automobilis debiutavo Ženevos automobilių parodoje. Šiandien automobilis priklauso „Volvo“ muziejui.
1981 m. „Volvo 262C“. Pasaulyje „naujausio“ 262C automobilio kilometražo skaitiklyje tik 99 km (62 mylios). Šis automobilis buvo pristatytas pardavimo atstovybei Niuburge, Niujorke, tačiau niekuomet nepaliko salono. Šiandien automobilis priklauso įmonei „Schmidt Gemert“ – Olandijos klasikinių „Volvo“ automobilių specialistei.
1981 m. „Volvo 262C“, pagamintas „Solaire“ gamykloje. Buvo numatyta turėti 50 262C serijos kabrioletų, pagamintų „Solaire“ įmonėje Kalifornijoje. Tačiau pagaminti tik penki automobiliai, nes prieš sustabdant gamybą nerimą kėlė automobilio saugumas susidūrimo metu. Šiandien automobilis priklauso Guy Vermantui, Belgijos „Volvo“ automobilių kolekcionieriui, ir yra visiškai restauruotas.
1989 m. „Volvo 780“. Visiškai originalus automobilis su 2,8 l V6 varikliu ir visa tuo metu galima įranga. Šį automobilį vairavo Tuve Johanssonas, buvęs „Volvo Cars“ generalinis direktorius ir prezidentas. Šis automobilis taip pat priklauso Guy Vermantui.
Parodoje taip pat bus demonstruojamas naujausias „Volvo“ modelis XC90, pasiruošęs pritraukti daugybės žmonių dėmesį šioje automobilių parodoje.