Kaip rašo „Autocar“, P. Mertenso teigimu, vystymo darbai tapo tikru iššūkiu, mat daugybėje smulkių sprendimų teko ieškoti išeičių, kaip sukurti vieną bazę, kurios pagrindu vėliau būtų galima gaminti tiek pigesnius, tiek „Premium“ segmento automobilius.

„Turėsime padengti plačią rinką ir tuo pačiu sukurti aiškią atskirtį tarp „Geely“ ir „Volvo“ modelių“, – sakė jis.

Ant naujosios platformos bus kuriamas ir kompaktiškas miesto visureigis, kuris greičiausiai vadinsis „XC40“.

Anot P. Mertenso, CMA platforma turėtų padėti koncernui gerokai sumažinti modelių kuro sąnaudas, nes švedai tikisi atsiriekti nemenką „Premium“ segmento kompaktinių automobilių rinkos pyrago dalį.

Kol kas „Volvo“ per metus parduoda apie 110 tūkst. „V40“ bei „V40 Cross Country“ modelių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)