Kaip rašo „Autocar“, P. Mertenso teigimu, vystymo darbai tapo tikru iššūkiu, mat daugybėje smulkių sprendimų teko ieškoti išeičių, kaip sukurti vieną bazę, kurios pagrindu vėliau būtų galima gaminti tiek pigesnius, tiek „Premium“ segmento automobilius.
„Turėsime padengti plačią rinką ir tuo pačiu sukurti aiškią atskirtį tarp „Geely“ ir „Volvo“ modelių“, – sakė jis.
Ant naujosios platformos bus kuriamas ir kompaktiškas miesto visureigis, kuris greičiausiai vadinsis „XC40“.
Anot P. Mertenso, CMA platforma turėtų padėti koncernui gerokai sumažinti modelių kuro sąnaudas, nes švedai tikisi atsiriekti nemenką „Premium“ segmento kompaktinių automobilių rinkos pyrago dalį.
Kol kas „Volvo“ per metus parduoda apie 110 tūkst. „V40“ bei „V40 Cross Country“ modelių.