Į sąskaitą pinigų nesusigrąžino

Į „Delfi“ redakciją kreipęsis Pavelas teigė, kad nori pasidalinti istorija, kaip įmonė „Bolt“ pavogė jo pinigus. Laiške anglų kalba vyras piktinosi, kad pastatęs elektrinį paspirtuką į šioms priemonėms skirtą vietą, jis iš įmonės sulaukė pranešimo apie jam paskirtą baudą.

„Įmonė sugriežtino taisykles dėl elektrinių paspirtukų stovėjimo, tačiau jų naudojama vietos nustatymo sistema veikia labai prastai. Buvau priverstas sumokėti 10 eurų baudą dėl to, kad neva paspirtuką palikau netinkamoje vietoje, tačiau jį palikau jiems skirtoje parkavimo vietoje. Iškart po to kreipiausi į klientų aptarnavimo specialistus ir beveik po šimto žinučių, kad jie pripažįsta įvykusią klaidą ir mano sumokėtus pinigus grąžins“, – pasakojo Pavelas.

Vis dėlto, vyras teigė, kad net ir sulaukęs patvirtinimo, kad sumokėti pinigai už nepelnytai paskirtą baudą jam bus grąžinti, buvo informuotas, jog minėta 10 eurų suma bus pridėta prie jo „Bolt“ paslaugų kredito.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)