Į sąskaitą pinigų nesusigrąžino
Į „Delfi“ redakciją kreipęsis Pavelas teigė, kad nori pasidalinti istorija, kaip įmonė „Bolt“ pavogė jo pinigus. Laiške anglų kalba vyras piktinosi, kad pastatęs elektrinį paspirtuką į šioms priemonėms skirtą vietą, jis iš įmonės sulaukė pranešimo apie jam paskirtą baudą.
„Įmonė sugriežtino taisykles dėl elektrinių paspirtukų stovėjimo, tačiau jų naudojama vietos nustatymo sistema veikia labai prastai. Buvau priverstas sumokėti 10 eurų baudą dėl to, kad neva paspirtuką palikau netinkamoje vietoje, tačiau jį palikau jiems skirtoje parkavimo vietoje. Iškart po to kreipiausi į klientų aptarnavimo specialistus ir beveik po šimto žinučių, kad jie pripažįsta įvykusią klaidą ir mano sumokėtus pinigus grąžins“, – pasakojo Pavelas.