Didžiausias naujojo vadovo dėmesys skiriamas „Lada“ markei bei siekiui išlaikyti 20 proc. rinkos dalį.

B. Anderssonas prie „AvtoVAZ“ prisijungė po penkerių metų, praleistų „GAZ Group“ kompanijoje. „AvtoVAZ“ išlieka viena didžiausių Rusijos gamybos įmonių, kuri per metus surenka apie 600 000 automobilių, rašo portalas „Just-auto“.

Susiję straipsniai

„Mano pagrindinis tikslas yra „Lada“ ir ši markė niekur nedings. Rusijoje yra 15 mln. klientų, kurie vairuoja „Ladas“, šiuos automobilius mes eksportuojame į 27 valstybes. Per artimiausius 4 metus minimalus planas yra turėti 20 proc. Rusijos rinkos. Tai nebus lengva, bet įmanoma“, – pabrėžė jis.

B. Anderssonas paminėjo, kad tokios kompanijos kaip „Aeroflot“, „Gazprom“ ir „Sperbank“ įstengė pakeisti savo įvaizdį pagerinę kokybę.

Bo Anderssonas
Bo Anderssonas
FOTO: Scanpix
„Aštuntajame dešimtmetyje aš skraidydavau „Aeroflot“, o šiandien tai yra kompanija su pasididžiavimu. Galima sakyti, toks pat yra mūsų planas dėl „Lados“. Ko mums šiandien trūksta, tai pasididžiavimo. Jau po kelių darbo dienų Toljatyje sakiau: pažiūrėkime į brutalius faktus. „AvtoVAZ“ jau keletą metų praranda pinigus, o mes turime tris problemas: vadovybė, vadovybė ir vadovybė“, – žodžių į vatą nevyniojo B. Anderssonas.

Jo prioritetas yra pakeisti modelių gamą, naudojant naujas dizaino koncepcijas, tokias kaip „Xray“, bei lygiuojantis į savo aljanso partnerius „Renault-Nissan“.

Naujasis „AvtoVAZ“ vadovas tvirtina, kad jis netroško šios pozicijos, pinigai jam esą taip pat nebuvo svarbiausias dalykas.

„Aš nesisiūliau šiam darbui, man nereikia pinigų. Padarysiu „AvtoVAZ“ sėkminga kompanija – mes sugrąžinsime „AvtoVAZ“ pasididžiavimą“, – drąsiai kalba B. Anderssonas.

Švedas B. Anderssonas anksčiau koordinavo „General Motors“ pirkimų, logistikos ir tiekimo veiklą, o 2009 m. stojo prie GAZ šturvalo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (203)
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės