Didžiausias naujojo vadovo dėmesys skiriamas „Lada“ markei bei siekiui išlaikyti 20 proc. rinkos dalį.
B. Anderssonas prie „AvtoVAZ“ prisijungė po penkerių metų, praleistų „GAZ Group“ kompanijoje. „AvtoVAZ“ išlieka viena didžiausių Rusijos gamybos įmonių, kuri per metus surenka apie 600 000 automobilių, rašo portalas „Just-auto“.
„Mano pagrindinis tikslas yra „Lada“ ir ši markė niekur nedings. Rusijoje yra 15 mln. klientų, kurie vairuoja „Ladas“, šiuos automobilius mes eksportuojame į 27 valstybes. Per artimiausius 4 metus minimalus planas yra turėti 20 proc. Rusijos rinkos. Tai nebus lengva, bet įmanoma“, – pabrėžė jis.

Jo prioritetas yra pakeisti modelių gamą, naudojant naujas dizaino koncepcijas, tokias kaip „Xray“, bei lygiuojantis į savo aljanso partnerius „Renault-Nissan“.
Naujasis „AvtoVAZ“ vadovas tvirtina, kad jis netroško šios pozicijos, pinigai jam esą taip pat nebuvo svarbiausias dalykas.
„Aš nesisiūliau šiam darbui, man nereikia pinigų. Padarysiu „AvtoVAZ“ sėkminga kompanija – mes sugrąžinsime „AvtoVAZ“ pasididžiavimą“, – drąsiai kalba B. Anderssonas.
Švedas B. Anderssonas anksčiau koordinavo „General Motors“ pirkimų, logistikos ir tiekimo veiklą, o 2009 m. stojo prie GAZ šturvalo.