Šiemet rinkoje pasirodys jau anksčiau viešai pristatyta atnaujinta „Fiesta“ bei naujos kartos miesto visureigis „Kuga“. „Ford“ taip pat skelbia, kad iki 2015 metų Europos rinkoje debiutuos 15 naujų globalių koncerno modelių.
„Tai pati agresyviausia naujų modelių įvedimo programa Europoje per visą „Ford“ istoriją. Maža to, mes didiname investicijas pačiomis sudėtingiausiomis ekonominėmis sąlygomis“, – pripažino „Ford“ vykdantysis viceprezidentas Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai Stephenas Odellas.
Naujos kartos „Tourneo Courier“ atspindi universalaus šeimos ir darbo poreikiams pritaikyto automobilio koncepciją. Stilingas penkių vietų vienatūris rinkoje pasirodys 2014 metais.
Septynvietis „Grand Tourneo Connect“ Ženevoje pirmą kartą demonstruojamas Europos publikai. Dar didesnis jo brolis – „Tourneo Custom“ – gali pasigirti devyniomis vietomis ir dviejų skirtingų ilgių kėbulais.
Šių metų pabaigoje Europos „Ford“ atstovybėse pasirodys pirmieji kompaktiniai miesto visureigiai „EcoSport“, kurie pirmiausia debiutavo Pietų Amerikos ir Indijos rinkose. „Ford“ skaičiuoja, kad panašių modelių paklausa šiemet turėtų didėti apie 30 proc. „Ford“ prognozuoja, kad 2016 metais 1 iš dešimties Europoje parduodamų „Ford“ modelių bus miesto visureigis. Tam tikslui koncernas stiprina pajėgas – Europos rinkoje turėtų būti parduodamas ir naujos kartos „Ford Edge“ – didesnis ir prabangesnis SUV, populiarus Amerikoje.
„EcoSport“ Europoje bus siūlomas su vienu iš trijų skirtingų variklių – 1.5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1.5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu „EcoBoost“, generuojančiu 125 AG.
„Ford“ taip pat praneša spartinsiantis balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC diegimą į Europos rinkai skirtus modelius. Pernai sistema debiutavo kompaktiniame vienatūryje B-MAX, šiemet ji bus diegiama į atnaujintą „Fiesta“ ir naujos kartos „Kuga“ modelius. SYNC taip pat bus diegiama į „Transit Connect“, „Tourneo Connect“ ir naująjį „Transit“. Ženevos parodoje tik du iš 21 eksponuojamo modelio neturi tokios sistemos.
Koncernas taip pat pradėjo diegti SYNC integruotą pagalbos kelyje sistemą „Emergency Assistance“, taip gerokai aplenkdamas Europos Sąjungoje tebesitęsiantį unifikuotos pagalbos kelyje sistemos diegimo procesą.