„Ferrari“ teigimu, automobilio pavadinimas, kuris itališkai reiškia tiesiog „The Ferrari“, pasirinktas siekiant pabrėžti jo unikalumą kompanijos istorijoje.

„LaFerrari“ yra pirmasis „Ferrari“ hibridas. Jis naudos HY-KERS sistemą, kurią sudaro atmosferinis 6.26 l V12 variklis, išvystantis 800 AG, ir 120 kW (163 AG) elektros motoras. Tad bendra hibrido galia bus 963 AG. Žadama, kad maksimalus sukimo momentas bus įspūdingas – 900 Nm.

Kompanija kol kas neatskleidžia, kokia bus „LaFerrari“ kaina, tačiau šaltinių teigimu, ji sieks 1 mln. eurų (3,45 mln. Lt), neskaitant mokesčių. Skaičiuojama, kad namų rinkoje Italijoje šis modelis kainuos nuo 1,21 mln. eurų (4,17 mln. Lt), įskaitant mokesčius.

Automobilio gamyba bus apribota iki 499 vnt., t.y. 100 vnt. daugiau nei „Enzo“. Didesnė gamyba numatyta siekiant patenkinti paklausą Azijos rinkose, ypač Kinijoje.

„Ferrari“ žada, kad „LaFerrari“ 100 km/val. greitį galės pasiekti per mažiau 3 sek., o 200 km/val. riba bus pasiekiama per 7 sek.

Praėjusį mėnesį „Fiat-Chrysler“ vadovas Sergio Marchionne atskleidė, kad visi naujojo „Ferrari“ modelio automobiliai jau užsakyti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)