Jo pavadinimas užbrėžia viziją, kuriuo keliu gamintojas ruošiasi eiti. Nenuostabu, kad tas kelias driekiasi vis didesnį populiarumą įgaunančiais visureigių laukais.
Pristatomo prototipo ilgis – 4700, plotis – 1910, aukštis – tik 1680 mm, o ratų bazė – 2790 mm. Bent jau koncepcinė versija siūlo šešias sėdimas vietas trijose eilėse, o sėdynių nugarėlėse įmontuoti ekranai žiūrisi gražiai, tačiau kažin, ar išliks gamybinėse versijose.
„Škoda VisionS“ sukurtas ant „Volkswagen“ grupės naudojamos naujos MQB modulinės platformos ir turės daug bendrų komponentų su „Volkswagen Tiguan“ modeliu bei kompaktiškaisiais „Audi“ SUV.
Variklių gamoje bus siūlomi 1.4 litro darbinio tūrio 150 AG ir 2 litrų 180 arba 220 AG galio turbininiai benzinu varomi motorai bei 2 litrų 150 arba 184 AG turbodyzeliai.
Jau pristatymo dieną gamintojas pranešė apie „plug-in“ tipo hibridinę jėgos agregatų versiją, kurios bendra galia sieks 225 AG, vien elektra bus galima nuvažiuoti 50 km , o vidutinės degalų sąnaudos, tikinama, sieks vos 1,9 litro šimtui kilometrų. Taip pat toks visureigis iki 100 km/h galės įsibėgėti per 7,4 sekundės bei pasiekti maksimalų 200 km/h greitį.
Bendrą sistemą sudarys 1.4 litro TSI 150 AG benzininis variklis, 40 kW elektrinis motoras priekiniai ašiai ir 85 kW elektrinė jėgainė galinei ašiai bei šalia montuojama 12,4 kWh baterija. Abu elektriniai varikliai ratams energiją tieks nepriklausomai vienas nuo kito.
Ratams galią perduos šešių laipsnių dviejų sankabų automatinė DSG pavarų dėžė.
Produkcinės šio visureigio versijos laukiama rudenį Paryžiaus parodoje.
Taip pat „Škoda“ stende Ženevoje debiutavo „Octacia RS 4x4” versija bei “Fabia Combi Scoutline”.
Automobilių paroda Ženevoje duris lankytojams atvers jau šį ketvirtadienį.