Kaip teigiama Pietų Korėjos gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, šios dvi markės surinko po 2,14 balo (vertinimo skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – geriausias balas).
„Mes siekiame kokybės visur - pradedant tyrimų centrais, dizaino studijomis bei gamyklomis, ir baigiant prekybos ir techninio aptarnavimo centrais, kuriuos mes pertvarkėme siekdami vykdyti įsipareigojimus aukščiausiai ir nuolat kylančiai kokybei“, - sakė „Kia Motors Germany“ vadovas Steffenas Costas.
„Kia“ buvo vienintelis automobilių gamintojas, kuriam tyrimo komisija už unikalią 7-erių metų garantiją skyrė maksimalų įvertinimą - 1 balą. Ši kompanija taip pat gali didžiuotis gavusi itin aukštus balus vertinant klientų lūkesčių atitikimą, atšauktų modelių skaičių (nuo metų pradžios iki dabar dar nė vienas automobilis nebuvo atšauktas) bei klientų atsiliepimus „Kummerkasten“ skiltyje.
Ilgalaikio ir kitų tyrimų, kuriuose dalyvavo „Kia“ modeliai, rezultatai buvo įvertinti „gerai“ arba „labai gerai“.
Trečią-penktą vietas tyrime pasidalijo taip pat Azijos gamintojų markės: „Honda“, „Hyundai“ bei „Toyota“.
„Auto Bild“ žurnalo „Quality Report“ kokybės tyrimo ataskaita ir balai
1-2. „Kia“ (2.14)
„Mazda“ (2.14)
3-5. „Honda“ (2.43)
„Hyundai“ (2.43)
„Toyota“ (2.43)
6. „Volvo“ (2.57)
7-8. BMW (2.71)
„Dacia“ (2.71)
9. „Nissan“ (2.83)
10. „Mercedes“ (2.86)
11-13. „Opel“ (3.0)
„Renault“ (3.0)
„Seat“ (3.0)
14-15. „Audi“ (3.14)
„Škoda“ (3.14)
16-17. „Citroën“ (3.17)
„Peugeot“ (3.17)
18-19. „Ford“ (3.29)
VW (3.29)
20. „Fiat“ (3.33)