DELFI redakcijai parašęs Andrejus pasakojo, kad Vilniuje darbuojasi jau kone metus. Kadangi, sakė pašnekovas, gyvena centrinėje miesto dalyje, trumpalaikės automobilių nuomos paslaugos jam itin patrauklios, ypač savaitgaliais.

„Kadangi skiriu nemažai dėmesio aplinkosaugai, iki šiol geriausiai man atrodė elektromobilių nuomos bendrovės „Spark“ siūlomos paslaugos“, – akcentavo užsienietis.

Anot jo, birželio pradžioje jis nusprendė pasinaudoti „Spark“ paslauga ir išsinuomoti automobilį visam savaitgaliui. Andrejus aiškino, kad pasiimdamas automobilį jį apėjo ir pamatė nemažą įbrėžimą ant automobilio durų.

„Pastarasis tikrai buvo gerai matomas, nors ir elektromobilis buvo purvinas. Prietaisų skydelis informavo apie dar vieną gedimą – neveikė priekinis automobilio statymo daviklis. Apie visą tai pranešiau naudodamasis „Spark“ mobiliąja programėle, ir, kadangi abu atradimai automobiliu naudotis netrukdė, juo išvažiavau“, – aiškino pašnekovas.

Nemaloni staigmena Andrejų pasitiko tuomet, kai šis automobilį grąžino. Anot pašnekovo, iš jo sąskaitos buvo nuskaičiuotas 300 eurų mokestis už įbrėžimą ant priekinio buferio.

„Aš jo tikrai nepadariau ir netgi nemačiau ant priekinio buferio. Susisiekiau su „Spark“, paaiškinau situaciją ir pareikalavau sugrąžinti iš manęs nuskaičiuotą sumą. Gavau neigiamą atsakymą, dėl kurio pasiskundžiau dar kartą, pabrėžęs, kad automobilis buvo purvinas, jau turėjo gedimų ir minėtas įbrėžimas galėjo atsirasti ir prieš man automobilį pasiimant, ir jį jau palikus įkrovos stotelėje. Tačiau gavau atsakymą, kad įbrėžimas – mano kaltė“, – piktinosi Vilniuje gyvenantis užsienietis.

Paprašė sąskaitos – gavo pasiūlymą

Prabėgus beveik mėnesiui, birželio 26-ąją, Andrejus paprašė „Spark“ pateikti jam sutaisyto automobilio remonto sąskaitą.

Trumpalaikės elektromobilių nuomos bendrovė vaikinui atsiuntė ne sąskaitą, o remonto pasiūlymą iš įgaliotosios „Nissan“ atstovybės „Fakto Auto“. Šioje buvo detaliai suskaičiuota, kiek kainuotų automobilio buferio remontas.

„Pasiūlymas buvo datuotas būtent tos dienos, kurią ir paprašiau sąskaitos, data. Supratau, kad niekas apskritai nubraukto automobilio nė neremontavo. Paskutiniu lašu tapo tai, kad dar po savaitės radau tą patį automobilį nesuremontuotą. Mane tiesiog apgavo“, – piktinosi užsienietis.

Pasiūlė pasidomėti kita tema

DELFI redakcijai susisiekus su trumpalaikės elektromobilių nuomos „Spark“ ženklą valdančia bendrove UAB „Ride Share“ ir pasiteiravus jų nuomonės apie susiklosčiusią situaciją, šios bendrovės rinkodaros vadovė Ineta Dagilienė redakcijai pasiūlė pasidomėti automobilių taršos mokesčio tema.

Po pakartotinio priminimo, kokia tema kreipiamasi ir į kokius klausimus laukiama atsakymo, I. Dagilienė dar kartą pakartojo, jog bendrovė yra pasirengusi „pateikti komentarus apie taršių automobilių apmokestinimo aktualijas“, kadangi, anot jos, „ši tema <...> portale yra populiariausia“ ir paprašė pateikti klausimus.

Atsakymo, kuo remiantis paslaugos naudotojas buvo apmokestintas 300 eurų mokesčiu, taip pat, kas nutinka tada, kai automobiliai būna apgadinami juos jau palikus įkrovos stotelėse, kodėl konkrečiu atveju minėtas automobilis nebuvo suremontuotas prabėgus beveik mėnesiui bei kaip dažnai tenka remontuoti klientų apgadintus automobilius, I. Dagilienė nepateikė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (236)