Kaip skelbiama LNK žinių reportaže, „Volvo“ klaipėdiečių šeima nusprendė nusipirkti Vilniuje, dar 2019 m. gruodžio pradžioje. Automobilio pardavėjas vis delsė susitikti, tad būsimą pirkinį šeimyna apžiūrėjo jau prietemoje. Nepaisant visko, pora nusprendė, kad visureigis jiems tinka, sumokėjo 2500 eurų ir išvažiavo atgal į Klaipėdą.

Sunerimo važiuodami namo

Tačiau kelionė nebuvo sklandi. Jau greitkelyje pora suprato, kad automobilis toli gražu nėra tokios geros būklės, kaip jie tikėjosi.

„Kai išvažiavome į autostradą, supratome, kad kažkas negerai, buvo gausybė pašalinių garsų, kurių neturėjo būti“ – pasakojo moteris.

Kitos dienos rytą ji paskambino pardavėjui ir pasakė, kad automobilis nėra tvarkingas. Pardavėjo atsakymas ją pribloškė.

„Jis sako, nesukit sau galvos, važiuokit tokia, kokia yra, viskas jai gerai. Aš pasakiau, kad mes žinome, jog įstatymiškai galime grąžinti automobilį. Bet jis pasakė, kad jam automobilio nereikia“, – pasakojo klaipėdietė, tikėjusi, kad su pardavėju pavyks susitarti gražiuoju.

Negana to, pasakojo LNK žinioms moteris, „Volvo“ pardavėjas atsiuntė jai ne vieną žinutę, kaltinančią, esą klaipėdiečiai nusprendė sukčiauti ir panoro pasipelnyti iš automobilio pardavėjo.

Autoserviso meistrai pašiurpo

Nusprendę patikrinti, kokia automobilio būklė, klaipėdiečiai ryžosi apsilankyti autoservise. Pirmiausia jie patraukė į „Volvo“ remonto dirbtuves. Meistrų reakcija Violetą pribloškė.

„13 metų darbuotojas dirba, sakė, kad tokio automobilio dar nebuvo matęs. Iškratė visą, apžiūrėjo, o mes pagalvojome, kad galbūt nereikia klausyti vienos nuomonės. Ir nuvažiavome į paprastą autoservisą, kad patikrintų ten. O ten dirbę žmonės paklausė, iš kur tokią mašiną gavome. Sako, čia yra „grabas ant ratų“, – prisiminė klaipėdietė.

Moteris neslėpė, kad defektų turi, matyt, visi automobiliai, tačiau nė baisiausiame košmare ji nesapnavo, kad susidurs su tokios būklės mašina. Pasak jos, „Volvo“ autoservise visi jo darbuotojai vienas po kito ėjo iki visureigio, nes iki šiol nebuvo matę tokios blogos būklės automobilio.

Rado 18 defektų

Pasitelkus automobilių remonto meistrus ir antstolius, buvo užfiksuota, kiek trūkumų turi įsigytas „Volvo“ visureigis.

Buvo aptikta, kad automobilis beveik neturi dugno – jis visas skylėtas ir perpuvęs. Itin didelė skylė yra ties vairuotojo sėdyne.

Be to, meistrai rado alyva persisunkusius skudurus, kuriais buvo užkaišiotos ir apvyniotos kai kurios detalės, kad ant žemės nebėgtų tepalai.

Iš viso buvo nustatyta 18 didelių trukumų ir nurodyta, kad tokio automobilio eksploatuoti apskritai nėra galima.

„Ir mes dar tokiu automobiliu važiavome autostradoje, o ten žinote, koks yra greitis. Galėjo bet kas nutikti“, – baisėjosi klaipėdietė.

Kaip įveikė techninę apžiūrą?

Vienas didžiausių galvosūkių yra tas, kaip toks automobilis galėjo įveikti techninę apžiūrą. Pirkdama automobilį klaipėdietė gavo galiojančios techninės apžiūros taloną, kuriame teigta, kad automobilis 2019 m. kovą patikrintas Vilniaus techninių apžiūrų centre „Tuvlita“. Tada konstatuota, kad automobilis techniškai tvarkingas, o jo apžiūra galioja iki 2021 m. kovo.

„Aš manau, kad dar gaji tradicija praeiti techninę apžiūrą nelabai sąžiningais būdais. Tą rodo ir paskutinių dienų įvykiai, kai teisiami tarpininkai ir techninių apžiūrų centrų darbuotojai, kurie neatsakingai apžiūri automobilius ir galbūt už tam tikrą atlygį deda parašus ir klastoja dokumentus“, – LNK žinioms kalbėjo klaipėdietės byla besirūpinantis advokatas Raimondas Simonavičius.

Tačiau techninių apžiūrų įmonės atstovas įtaria, kad per apžiūrą vieni defektai buvo užmaskuoti, o kiti atsirado eksploatuojant seną automobilį.

„Kai kalbame apie 15 metų amžiaus automobilį, tam tikri trūkumai, tokie kaip pakabos lankstų sudilimas, gali atsirasti natūraliai. O kiti trūkumai, yra požymių, buvo užmaskuoti, paslėpti“ – kalbėjo Ramūnas Vėlavičius, „Transporto studijos“ direktoriaus pavaduotojas.

Pasak jo, perkant seną automobilį tikrai nevertėtų pasikliauti galiojančia technine apžiūra ir tokį automobilį būtina patikrinti servise.

„Volvo“ įsigijusi klaipėdietė nusprendė kreiptis į teismą ir tokiu būdu atiduoti automobilį buvusiam savininkui bei susigrąžinti pinigus. Be to, ketinama kreiptis ir į Specialiųjų tyrimų tarnybą (STT) bei paprašyti išsiaiškinti, kaip techninių apžiūrų centro specialistai galėjo daugybinius mašinos gedimus pražiopsoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (414)