„Didžiausia problema yra ta, kad šalyje norint vairuoti galingesnį keturratį, jo tiesiog neįmanoma registruoti. Jei nori įsigyti galingesnį nei 15 kW keturratį, turi problemų. Net jei perki iš oficialių atstovų, moki už jį tūkstančius eurų. Dažnai keturratininkai tapatinami su chuliganais. Jei būtų reglamentuota ir visiems vienoda keturračių registracija, nebūtų situacijų kai vairuotojai bėga nuo pareigūnų, neturėdami oficialių dokumentų. Šios situacijos neteisiname, bet norime atkreipti dėmesį į esančią didelę problemą, kuri nėra sprendžiama jau daug metų“, – pasakojo keturračių klubo „Kauno ATV bendražygiai“ vadovas Vytautas Banionis.
Vyras pasakoja, kad perkant galingesnį keturratį iš oficialaus atstovo ir norint jį registruoti, transporto priemonėje yra montuojami ribotuvai, kurie sumažina „oficialią“ jos galią iki 15 kW. Tik taip šiuo metu galima registruoti galingesnį keturratį.
„Mūsų klube trys nariai turi identiškus keturračius, bet jie visi registruoti skirtingai. Vieno nario keturratis registruotas taip, kad jį gali vairuoti turėdamas B kategoriją, kito – B ir A kategorijas, o trečias registruotas taip, kad jį gali naudoti tik turėdamas teisę vairuoti statybinę mašiną. Absurdas, bet dabar yra tokia situacija jei nori vairuoti galingesnį keturratį. Šalyje nėra tinkamos teisinės bazės, kuri reglamentuotų galingesnių keturračių registraciją. Trūksta sistemos, kuris būtų aiški ir vienoda visiems vairuotojams“, – teigė V. Banionis.
Kaip rašė „Delfi“, šeštadienį Valstybinės miškų urėdijos ir Lietuvos kelių policijos pareigūnams reido metu įkliuvo Linas Kleiza. Buvo užfiksuotas ne vienas pažeidimas.
„Patikrinus dokumentus paaiškėjo, kad ponas Linas Kleiza neturėjo teisės vairuoti tokią transporto priemonę, transporto priemonė neturėjo registravimo pažymėjimo, techninės apžiūros talono arba dokumento ir privalomojo civilinės atsakomybės draudimo“, – portalui lrytas.lt sakė Valstybinės miškų urėdijos atstovas.