Ketvirtadienio rytą eismas šioje, vienoje svarbiausių miesto arterijų, ypač gausus. Išvažiuojant iš Geležinio Vilko g. tunelio tenka atidžiau žvalgytis ir dėl to, kad pasikeičia apšvietimas, ir dėl to, kad čia įrengti įvažiavimai iš šalutinių gatvių.

Būtent greta tokio įvažiavimo stabdyti pradėjęs automobilis suklaidino gretimoje juostoje važiavusį vairuotoją. Jis staigiau stabtelėjo, matyt, nuogąstaudamas, kad kažko nemato kelyje, o iš paskos važiavusio automobilio vairuotojas sustoti nebespėjo ir trenkėsi į priekyje esančio automobilio užpakalį.

Ir jokia paslaptis, kad intensyviame eisme, kai nepadedami avarinio sustojimo ženklai ir avarijos vieta neišskiriama, labai lengva sulaukti kitos nelaimės. Tokia įvyko vos po akimirkos, kai į du stovinčius automobilius nė nestabdydamas rėžėsi kitas – mikroautobusas.

Smūgis buvo toks stiprus, kad viduryje atsidūręs lengvasis automobilis net išvažiavo iš savo eismo juostos į esančią kairiausiai ir užtvėrė kone visą Geležinio Vilko gatvę.

Kas nutiko, kad mikroautobuso vairuotojas nė nestabdydamas trenkėsi į du stovinčius automobilius priekyje, nėra aišku. Tačiau keliautojas, visureigių ekspertas Audrius Sutkus pastebėjo, kad toks neatidumas galėjo baigtis ir gerokai didesne nelaime bei mirtimis.

„Vienas dalykas, tarp automobilių galėjo būti išlipusių žmonių – tokiu atveju jie galėjo būti tiesiog užspausti ir, galbūt, netgi sutraiškyti. Ne ką saugiau ir automobilio viduje. Įsivaizduokite, žmogus pasilenkęs pildo eismo įvykio deklaraciją. Toks smūgis reikštų, kad automobilio salone sėdėjęs žmogus vožtųsi į sėdynę ir, galbūt, netgi susilaužytų stuburą“, – aiškino specialistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (87)