Kaip pasakojo V. Grašys, į už kiek daugiau nei 47 tūkst. eurų, trečdaliu pigiau nei rinkos kaina, policijos įsigytą BMW įdiegta pažeidėjų kontrolės įranga gerokai skiriasi nuo tos, kurią vairuotojai jau buvo įpratę matyti „Juodąja ponia“ pramintame „Audi A6“.
„Įranga „Audi“ yra 5-6 metų senumo, į BMW sumontuota – pati naujausia ir moderniausia, kokią policijos pareigūnai naudoja patruliuodami Europos keliuose“, – sakė V. Grašys, užsiminęs, kad analogiški įrenginiai sumontuoti ir į kitus nežymėtus ir žymėtus policijos automobilius, sulaukusius mažiau visuomenės dėmesio. Iš viso, anot LKPT tarnybos vadovo, policija turi 12 tokią pat įrangą turinčių automobilių.
Į automobilį sumontuoti radarai, leidžiantys užfiksuoti ne tik viršijamą greitį, bet ir tai, ar automobilio vairuotojas turi galiojantį civilinės atsakomybės draudimą, techninę apžiūrą, ar automobilis nėra ieškomas.
Kaip „Delfi“ aiškino LKPT vyresnysis specialistas pareigūnas Benas Maželis, sumontuotos kameros leidžia pažeidimus įrašyti, o radarai – vienu metu užfiksuoti net 256 objektus. Kitaip tariant, jeigu eismo juostos nėra atskirtos fiziniais barjerais, atitvarais ar kitkuo, vienu metu naujasis policijos BMW gali „matyti“ ir priešais jį važiuojančius automobilius, ir važiuojančius priešinga eismo kryptimi.
Pasak V. Grašio, tam, kad KET pažeidę vairuotojai sulauktų, ko nusipelnė, su BMW patruliuojantiems pareigūnams nereikės jų stabdyti: radarai ir įranga pažeidimą užfiksuos automatiškai ir jis bus persiųstas į Administracinių nusižengimų registrą, kuriame protokolas bus suformuotas automatiškai.
„Tačiau jeigu matysime, kad vairuotojo elgesys kelia pavojų eismo saugumui, tikrai stabdysime jį ir fiziškai“, – žadėjo LKPT viršininkas.
Naujasis LKPT BMW, žadėjo V. Grašys, bus matomas visoje Lietuvoje, mat pareigūnai juo patruliuoti žada visose apskrityse. Po šio modelio kapotu – 6 cilindrų 3 l darbinio tūrio turbodyzelinis variklis, kurio galia siekia 198 kW, o sukimo momentas – 620 Nm. Visais ratais varomas modelis iki 100 km/val. pagreitėja per 5,4 sek.