„Matyt, metų pabaigoje prireikė susirinkti biudžetą“ - tokiomis replikomis buvo palydėtos nuotraukos, kuriose matyti, kaip pareigūnai „trikojį“ stato tiesiog sankryžoje įrengto šviesoforo metalinėje konstrukcijoje.
„Ir kaip tokį reikėtų pastebėti? O dar sako, kad matuokliai naudojami prevencijai, kad žmonės atleistų akceleratoriaus pedalą“, – komentavo dar vienas „Delfi“ skaitytojas.
Ne ką mažiau karštų replikų sulaukė ir pareigūnai, „trikojį“ pastatę už pakelės stulpo. Pilkos spalvos įrenginys niūrią dieną idealiai susiliejo su aplinka ir „pranyko“ už gatvės apšvietimo stulpo.
„O dar sako, kad „trikojus“ stato ten, kur didžiausias avaringumas ir daugiausiai pavojų. Iš tiesų juos palieka ten, kur lengviausia užsidirbti, o greičiau važiuojantys nesukelia jokios avarinės grėsmės“, – pastebėjo vienas vairuotojas, pridūręs, kad neretai tenka matyti „trikojus“ ir, pavyzdžiui, Vakariniame Vilniaus aplinkkelyje, kur esama infrastruktūra leidžia važiuoti greitai, o pėsčiųjų šiame kelyje nebūna.
Eismui netrukdo
Visgi policijos pareigūnams tokia kritika dirbti netrukdo. Kaip „Delfi“ komentavo LKPT atstovai, policijos pareigūnams privaloma laikytis būtinų saugos priemonių, kad nekiltų pavojus eismo dalyviams.
Tad, anot pareigūnų, svarbiausia, kad pastatytas mobilusis greičio matavimo įrenginys netrukdytų vairuotojams, taip pat nesukeltų jiems pavojaus. Be to, akcentuojama, kad pareigūnai dirba šviesuoju paros metu, o greta nematyti nei kelio darbų, nėra ir kitų aplinkybių, dėl kurių būtų ribojamas leistinas važiavimo greitis.
„Prietaisai „PoliScan FM1“ naudojami avaringuose ir pavojinguose kelio ruožuose, kuriuose daugiausia įvyksta ar yra tikimybė įvykti eismo įvykiams dėl viršyto greičio“, – akcentuojama „Delfi“ skirtame policijos pareigūnų atsakyme ir pabrėžiama, kad vairuotojai privalo paisyti KET.