Paleistas iš kalėjimo P. Šarma sakė visai nesijaučiantis kaltas, praneša LNK.
„Taigi, mašina važiavo visiškai savivaldžiu režimu. Buvo transporto pikas ir priekyje labai daug eismo. Ji tik sekė mašiną priekyje“, – kalbėjo vairuotojas.
Bet jis pripažino, kad kai jį sustabdė policija, jis bandė persėsti į priekį ir susiginčijo su pareigūnu.
„Vienintelis dalykas, dėl ko buvau suimtas, tai neatsargus vairavimas ir, antra, dėl to, kad nepaklusau policininkui“, – sakė P. Šarma.
„Tesla“ vairuotojo nuomone, automobilyje įdiegta savavaldžio vairavimo programa „AutoPilot“ yra visiškai saugi ir jis pasiryžęs toliau juo naudotis.
„Patekau į kalėjimą. Jie ten klausė „Kodėl tu čia?“. Todėl, kad sėdėjau ne toje mašinos kėdėje? Ir todėl praleidau naktį kalėjime. Išėjau kitą rytą ir grįžau namo savivalde mašina“, – pasakojo nubaustas vairuotojas.
P. Šarma netgi prisipažino, kad nuolat taip važinėja.
„Pradėjau važinėti 2018-aisiais su savo „Model X“ tamsintais langais. Taigi, darau tai jau dvejus metus ir niekas apie tai nesužinojo“, – kalbėjo vyras.
Savo ruožtu Kalifornijos policijos pareigūnai aiškiai pabrėžė, kad „Tesla AutoPilot“ naudojimosi taisyklėse aiškiai parašyta, kad vairuotojas privalo sėdėti prie vairo ir ne tik sėdėti, bet ir laikyti rankas ant vairo.
„Negalite leisti savo autonominėms mašinoms važiuoti vienoms, kaip neleistumėte savo vaikui, kuris neturi teisių. Tai labai blogi sprendimai, kurie gali baigtis kieno nors žūtimi arba suluošinimu“, – sakė policijos atstovas Nickas Josefowitz.
Kalifornijoje nubaustas „Tesla“ vairuotojas vis vien įsitikinęs savo teisumu, nors akivaizdžiai pažeidė savo automobilio eksploatacijos taisykles.
„Jaučiuosi saugesnis galinėje sėdynėje nei prie vairo. Saugesnis, kai mašina „AutoPilot“ režime. Pasitikiu savo „AutoPilot“ labiau nei bet kuriuo kitu kelyje“, – kalbėjo jis.
Tai jau ne pirmas atvejis, kai savivaldžių automobilių šeimininkai baudžiami už „AutoPilot“ taisyklių pažeidimus. Kita vertus, šios srities ekspertai ne kartą perspėjo, kad „Tesla“ ir kitų modelių kompiuterius labai lengva apgauti ir tada jie pradeda vairuoti mašiną visai nereaguodami į tai, kad vairuotojo vietoje niekas nesėdi.