Prasidėjusi kalendorinė vasara kol kas lepina savo karščiais, tačiau dalyvaudami viešajame eisme, atsipalaiduoti negalime. Tai ypač aktualu kertant geležinkelio pervažas, kur prarasti budrumo nevalia – traukinys gali būti gerokai arčiau nei atrodo. Neatsargaus ir neapgalvoto elgesio (žingsnio) padariniai, susidūrus su bėgine transporto priemone, dažniausiai labai skaudūs.

Tiek pėstieji, tiek vairuotojai, kiti eismo dalyviai, kirsdami geležinkelio pervažą, turi elgtis ypač atsakingai, vadovautis kelio ženklais (ženklinimu), užtvaro padėtimi, šviesoforų, garso ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais, perspėja pareigūnai.

Atsižvelgdami į tai, kad eismo dalyviai vis dar neretai nepaiso Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimų ir neatsakingai elgiasi kirsdami geležinkelio pervažas, policijos pareigūnai šiandien, birželio 6 d., vykdo reidus, skirtus šiurkštiems ir pavojingiems pažeidimams užkardyti bei jiems išaiškinti geležinkelio pervažose ir prie jų.

Prevencinės priemonės organizuojamos bendradarbiaujant su AB „Lietuvos geležinkeliai“ Prevencijos departamentu ir Lietuvos transporto saugos administracija.

Įvažiuoja net degant raudonai

Per pastaruosius trejus metus policijos pareigūnai užfiksavo daugiau nei 650 KET pažeidimų, padarytų kertant geležinkelio pervažas.

Per šiuos metus išaiškintas 121 pažeidimas, iš jų 90 atvejų, kai nesilaikyta kelio ženklo „STOP“, pastatyto prieš geležinkelio pervažą, reikalavimų, 26 atvejai – įvažiavimas į geležinkelio pervažą esant draudžiamajam šviesoforo (ar pervažos budėtojo) signalui arba kai užtvaras yra nuleistas ar pradeda leistis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)