Projektą lydinčiame aiškinamajame rašte jo autoriai argumentuoja, kad baudų dydžiai nebuvo peržiūrėti nuo 2008 metų, pažeidėjų skaičius labai didelis, o baudos, lyginant su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis, labai mažos.

Šiam įstatymo projektui iškelti keli uždaviniai: „Siekti sankcijų už padarytus kelių eismo taisyklių pažeidimus efektyvumo, didinti techninių reikalavimų transporto priemonėms laikymąsi bei formuoti didesnį pačių eismo dalyvių atsakingumą keliuose. Sumažinti nelaimingus atsitikimus, žūtis keliuose ir surinkti daugiau į valstybės biudžetą.“

Tame pačiame dokumente nurodoma, jog kaip teigiamo rezultato taip pat laukiama ne tik vairuotojų atsakomybės suvokimo, bet ir įplaukų į biudžetą: „Transporto kompetencijų agentūra nustatė, kad 2020–2023 m. eismo įvykių sukelti nuostoliai šalies ekonomikai sudarė 566,16 mln. Eur. Padidinus baudas už kelių eismo nusižengimus į valstybės biudžetą bus surinkta daugiau pajamų ir kompensuos žalą šalies ekonomikai. Taip pat padidinus baudas, tikimasi, jog didės žmonių atsakomybė už savo veiksmus ir plėsis visuomenės suvokimas apie būtinumą laikytis kelių eismo taisyklių reikalavimų dėl bendros gerovės kūrimo.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)