Į „Delfi“ redakciją jau ne kartą kreipėsi skaitytojai dalindamiesi patirtimis, kaip visiškai netikėtai gavo pranešimus, kad nuo jų sąskaitos įmonei ‚Bolt“ buvo atlikti pavedimai už neva suteiktas paslaugas. Tuomet vienu atveju buvo atlikti keli mokėjimai po 25 eurus, kitu atveju – po 30 eurų. Skaitytojai aiškino, kad tuo metu paslaugomis nesinaudojo arba apskritai buvo išvykę iš šalies. Tautiečiai pabrėžė, kad patys banko kortelių duomenimis su niekuo nesidalino, todėl tai, kad jais pasinaudojo artimieji – neįmanoma.

Nukentėjusios abi pusės?

Primindamas šias istorijas į „Delfi“ redakciją kreipėsi skaitytojas Miroslavas. Vyras šmaikštavo, kad taip pat nori pasigirti, jog tokių nuskaitymų auka tapo ir jis.

„Norėjau irgi pasigirti, kad absoliučiai identiška situacija atsitiko ir man. Per 10 minučių „Boltas“ nuskaičiavo pinigus 4 kartus. Teko skubiai skambinti i banką ir blokuoti kortelę“, – pasakojo skaitytojas.

Vyras teigė, kad po šio incidento kaip mat susisiekė su „Bolt“ atstovais, kuriems paaiškino, kas nutiko. Vis dėlto, atsakymas, kurio sulaukė iš klientų aptarnavimo skyriaus, kaip sakė pats Miroslavas, nuvylė.

„Dėkoju, kad pranešėte apie šiuos nežinomus mokėjimus. Išties itin nesmagu sulaukti nežinomų nuskaitymų. Šiuo atveju stipriai rekomenduojame susisiekti su policija, dėl tolimesnio tyrimo. Gavę oficialią policijos užklausą, būtinai bendradarbiausime ir pateiksime visus tyrimui reikiamus duomenis. Jei galiu dar kuo nors pagelbėti – rašykite“, – atsakymu gautu iš „Bolt“ įmonės atstovų dalijosi Miroslavas.

Asociatyvioji nuotrauka

Atsakymų į klausimus nėra

Skaitytojas teigė, kad toks atsakymas nesuteikė jokios naudos.

„Suprask, pats kaltas. Policija nieko nepadės, tik sugaiši savo ir valstybės lėšas. Nepanašu kad „Boltui“ apskritai rūpėti jų reputacija.

Na iš vienos pusės, galima sakyti, „Boltas“ irgi yra auka, nes tiesiog kažkas pasinaudojo mano kortelės duomenimis. Mano asmeninėje paskyroje apskritai nėra nurodytos pastarosios kortelės. Ir aš ją labai retai naudoju.

Iš kitos pusės, „Boltas“ turi kažkur saugumo spragų. Na gi nesąmonė, kad žmonės taip masiškai skundžiasi jų nuskaitymais. Reiškia jie labai lengvai leidžia tuo pasinaudoti. Jei rimtas hakeris gaus duomenis, jis ką nors rimčiau įsigis, o ne iš „Bolto“ kelis kartus „cepelinų“ nupirks“, – sakė Miroslavas.

Tiesa, dalindamasis savo patirtimi, skaitytojas taip pat atkreipė dėmesį ir į svarbius nuskaitymų nustatymus banko paskyroje.

„Tokie incidentai gali atnešti mažiau žalos jei žmonės savo banko kortelės nustatymuose būtų pasirinkę, jog programėlėms atliekant nuskaitymus jie apie tai būtų informuoti. Jei neturėčiau tokio nustatymo, tai „Boltas“, tikėtina, galėtų ištuštinti mano visą kortele“, – teigė skaitytojas.

Andrius Pacevičius

Įmonės turimų duomenų saugumu neabejoja

Andrius Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje, užtikrino, kad įmonės duomenų saugumas nuolat prižiūrimas, todėl ir teiginiai, kad jautrūs duomenys yra nutekėję iš įmonės „Bolt“ – neteisingi.

„Galime užtikrinti, kad į duomenų saugumą žvelgiame labai rimtai. Mes nuodugniai aiškinamės kiekvieną kliento skundą, susijusį su kredito kortelių mokėjimais – tam turime aiškius procesus ir priemones, leidžiančias apsisaugoti nuo galimų grėsmių.

Jokie teiginiai, kad mokėjimų duomenys nutekėjo iš „Bolt“ yra neteisingi. Atkreipiame dėmesį, kad mes nesaugome jokių kortelių savininkų mokėjimų duomenų – už tai atsakingos trečiosios šalys, įgyvendinančios mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartus“, – komentavo A. Pacevičius.

Įmonės vadovas taip pat teigė, kad neaiškių mokėjimo atvejų, nors ir labai retai, bet pasitaiko, tačiau dažniausiai paaiškėja, kad mokėjimo kortelės duomenimis be vartotojo žinios naudojasi šeimos nariai arba kiti artimieji. A. Pacevičius taip pat pabrėžė, kad įmonė „Bolt“ nuolat bendradarbiauja ir teikia informaciją atsakingoms institucijoms, gavę jų oficialų prašymą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)