Tiesa, revoliucijos spartą kiek apmažino sąlyginai nedidelis elektromobilių nuvažiuojamas atstumas lyginant su vidaus degimo variklį turinčiais automobiliais. Taip pat ir infrastruktūros trūkumas, kol kas dar per ilgas baterijos įkrovimo laikas, per didelė elektromobilių kaina ir kt.
Vis dėlto, kai kurie elektromobiliai vienu įkrovimu jau gali įveikti (teoriškai) didesnį nei 800 km atstumą vienu įkrovimu.
Remiantis „Forbes“, „Top Gear“, „Independent“, „Car and Driver“, „Autoexpress“ ir automobilių gamintojų pateiktais duomenimis, pateikiame sąrašą pastarųjų kelerių metų gamybos įvairių klasių elektromobilių, kurie nuvažiuoja apie 400 - 800 km vienu įkrovimu.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad oficialus gamintojo pateikiamas nuvažiuojamas atstumas gali skirtis nuo realiomis eismo sąlygomis nuvažiuojamo atstumo. Gamintojų duomenys pateikti pagal WLPT (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) arba EPA (Environmental Protection Agency) standartus. Pateikti pavyzdžiai surinkti iš Europos ir JAV rinkų.
FIAT600e – apie 408 km (WLTP)
Kia EV9 – apie 489 km (EPA)
Porsche Macan – apie 496 km (EPA)
Ford Mustang Mach-e – apie 515 km (EPA)
Mercedes-Benz EQS Sedan – apie 566 km (EPA)
Tesla Model 3 – apie 584 km (EPA)
Hyundai Ioniq 6 – apie 614 km (WLTP)
BMW i7 – apie 622 km (WLTP)
Renault Scenic E-Tech – apie 625 km (WLTP)
Peugeot E-3008 – apie 700 km (WLTP)
Polestar 3 – apie 706 km (WLTP)
Fisker Ocean Extreme – apie 708 km (WLTP)
Volkswagen ID.7 – apie 709 km (WLPT)
A6 Sportback e-tron – apie 745 km (WLPT)
Lucid Air Grand Touring – apie 824 km (EPA)
Šis sąrašas yra orientacinio pobūdžio, kadangi oficialiai deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas gali skirtis nuo realiomis sąlygomis nuvažiuojamo atstumo ir nebūtinai į blogąją pusę.