„Xiaomi“ garsėja įvairiais įperkamais gaminiais, įskaitant išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir buitinę techniką, o į perpildytą elektromobilių sritį su savo sukurtu modeliu įžengė tik šių metų pradžioje.
Pekine įsikūrusi įmonė paskelbė, kad per tris mėnesius iki rugsėjo 30 d. užfiksavo 92,5 mlrd. juanių (12,8 mlrd. dolerių) pajamas, t. y. 30,5 proc. daugiau nei pernai, rodo Honkongo vertybinių popierių biržai pateikta informacija.
Šių metų kovo mėnesį pristatyto modelio SU7 EV per nurodytą laikotarpį buvo įsigyta 39 790 vienetų (per antrąjį ketvirtį – 27 307), o bendros pajamos sudarė 9,5 mlrd. juanių (1,3 mlrd. dolerių).
„2024 metų trečiąjį ketvirtį... toliau didinome gamybos apimtis ir lapkričio 13 d. pasiekėme savo tikslą pagaminti 100 tūkst. transporto priemonių“, – teigiama pranešime.
Pajamos iš „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų verslo siekė 47,5 mlrd. juanių (6,6 mlrd. dolerių), t. y. 13,9 proc. daugiau nei pernai, tačiau sulėtėjo, lyginant su 27,1 proc. augimu antrąjį ketvirtį.
Bendras įmonės pelnas trečiąjį ketvirtį siekė 5,3 mlrd. juanių (730 mln. dolerių), arba 9,7 proc. daugiau negu pernai, nurodoma pranešime.
Naujausi „Xiaomi“ rezultatai papildė vartojimo pagyvėjimo ženklus Kinijoje, kur namų ūkių išlaidos dar nėra visiškai atsigavusios po pandemijos.
Pesimistinės vartotojų nuotaikos buvo viena iš bėdų, su kuriomis šiemet susidūrė antra pagal dydį pasaulio ekonomika. Vangios išlaidos kurstė defliacijos baimę.
Tačiau naujausi skaičiai rodo, kad Pekino taikomos priemonės, skirtos paskatinti vartojimą – įskaitant hipotekos palūkanų normų sumažinimą ir būsto pirkimo apribojimų sušvelninimą – pasiteisina.
Kaip penktadienį parodė oficialūs statistiniai duomenys, spalio mėnesį mažmeninė prekyba Kinijoje augo 4,8 proc., t.y. sparčiausiai nuo metų pradžios.
Praėjusią savaitę dvi didžiausios šalies elektroninės prekybos milžinės – JD.com ir „Alibaba“ – pranešė, kad jų pajamos per pastaruosius ketvirčius išaugo, o tai rodo, kad vidaus vartojimas pamažu atsigauna.