„Serpollet-Peugeot“
Tai – pirmasis įmonės sukurtas automobilis. 1889 metais pasaulį išvydo garu varoma triratė transporto priemonė. „Peugeot“ ją kūrė kartu su garo specialistu Leonu Serpolletu. Tiesa, šio modelio vystymą įmonės vadovybė greitai nutraukė ir jau 1990 metais pristatė keturis ratus turintį ir „Daimler“ vidaus degimo varikliu varomą „Type 2“ modelį.
„Peugeot 201“
1929 metais „Peugeot“ pristatė pirmąjį masinės gamybos automobilį (pagamintas 201 vienetas). Tai buvo pirmasis prancūzų gamintojo modelis, pradėjęs iki šių dienų naudojamą pavadinimų sistemą, kurią sudaro trys skaičiai, iš jų vidurinis visada yra nulis.
Šis modelis buvo varomas 1,1 litro darbinio tūrio varikliu, išvysčiusiu 23 arklio galias ir leidusiu įsibėgėti net iki 80 km/val. Į vėlesnius modelius buvo montuojami ir 1,3 bei 1,4 litro darbinio tūrio varikliai, antrasis išvystė net 35 AG. 1931 metais pristatyta 201C versija buvo pirmasis masinės gamybos automobilis su nepriklausoma priekine pakaba. Šį technologinį sprendimą netrukus nukopijavo ir konkurentai.
„Peugeot VLV“
„Peugeot“ 1941 metais Europai pristatė pirmąjį elektra varomą automobilį. Šis modelis nustebino visuomenę, mat jis – pirmasis prancūziškas elektromobilis, o paskata jį pagaminti buvo degalų trūkumas dėl tuomet vykusio Antrojo pasaulinio karo.
Elektromobilį varė keturios 12 voltų baterijos, jo nuvažiuojamas atstumas siekė net 80 kilometrų, o maksimalus greitis – 36 km/val. Dėl karo teko nutraukti VLV gamybą, pasaulį išvydo vos 377 vienetai.
Motoroleris S55
Nors dviratė transporto priemonė nėra tai, ko galima tikėtis automobilių sąraše, šis motoroleris tikrai nusipelno būti tarp įsimintiniausių „Peugeot“ modelių. 1953 metais pasaulį išvydo pirmasis motoroleris S55.
„Peugeot“ iki šiol gamina motorolerius, o per ilgus metus sugebėjo į šią rinką atnešti daug naujovių: 1982 metais pagamino pirmąjį motorolerį su plastiko apdaila, 1995-iaisiais pristatė pirmąjį elektrinį „Scoot‘Elec“, o „Elystar“ pirmasis turėjo ABS stabdžių antiblokavimo sistemą.
„Peugeot 504“
Tikrai nepervertintume, pavadindami šį modelį legendiniu. Tai – vienas sėkmingiausių ir plačiausiai po pasaulį paplitusių prancūzų gamintojo modelių. 1968-aisiais Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas naujasis „Peugeot“ flagmanas jau kitąmet buvo tituluotas Europos metų automobiliu, o ekspertų buvo giriamas už stilių, aukštą kokybę, valdymo savybes, puikų variklių pasirinkimą.
504 buvo galima rinktis net iš šešių skirtingų kėbulo variantų, septynių variklių ir keturių pavarų dėžės tipų. Buvo siūloma rinktis sedano, kupė, universalo, kabrioleto ir net dviejų pikapo variantų kėbulus. Europoje šio legendinio automobilio gamyba tęsėsi dešimtmetį, bet dėl didelio populiarumo Kenijoje jis buvo parduodamas iki 2004 m., o Nigerijoje – net iki 2006 m. Šis modelis gamintas net 38 metus, iš viso pagaminti beveik keturi milijonai vienetų.
Didžiausio populiarumo automobilis susilaukė tokios šalyse kaip Brazilija, Argentina ar Gana, kurios pasižymėjo prastais keliais. Neblėstančio populiarumo dėka dar ir 2013 metais apie automobilį kalbėjo žiniasklaida – „Los Angeles Times“ jį pavadino „Afrikos darbiniu arkliu“.
Vienas šio automobilio pasekėjų, 508-asis modelis, taip pat buvo pripažintas visame pasaulyje ir netgi tapo Lietuvos metų automobiliu 2019. Teigiamai vertinamas yra didelis variklių pasirinkimas – nuo praktiškų dyzelinių modelių iki ekonomiško bei galingo, 360 AG pasiekiančio „508 Peugeot Sport Engineered“.
„Peugeot 205“
1983 metais išleistas modelis buvo įmonės sėkmės mažų automobilių rinkoje pradininkas. Šių modelių buvo pagaminta per penkis milijonus, jo įpėdiniai šį skaičių vėliau dar gerokai padidino, o sėkmė lydi iki šiol. Hečbekas pasižymėjo puikiomis valdymo savybėmis, dideliu variklių pasirinkimu bei visuomenei patikusiu dizainu, kuris per penkiolika metų beveik nekeistas.
205 galima vadinti ir vienu iš „karštųjų hečbekų“ pradininkų automobilizmo istorijoje. 1984 metais pasaulį išvydęs 205 GTi tapo vienu geriausiai vertinamų „karštųjų hečbekų“ per visą istoriją. Dar stipresnį sportinį charakterį turėjo raliui skirta legendinės B grupės versija „205 Turbo 16“, net dvejus metus iš eilės laimėjusi pasaulio ralio čempionatą.
„Peugeot RCZ“
Dar vienas retai keliuose pastebimas „Peugeot“ modelis yra sportiškasis RCZ kupė, pristatytas 2009 metų Frankfurto automobilių parodoje. Išskirtinio dizaino modelis buvo gaminamas net šešerius metus, o per tą laiką susilaukė ne vieno apdovanojimo: „Top Gear“ apdovanojo geriausio metų kupė titulu, trejus metus iš eilės šį titulą skyrė ir „Auto Express“ leidinys. 2010 metais už dizainą jis apdovanojo ir specialiu prizu, o „Red Dot“ – prizu „geriausias iš geriausių“.
Penkerius metus iš eilės „Diesel Car Magazine“ RCZ skyrė geriausio sportiško automobilio titulą, o automobilių vertintojai šį modelį liaupsino dėl puikių valdymo savybių bei išskirtinio dizaino.
„Peugeot 208 T16 Pikes Peak“
Šis modelis niekada nevažinėjo viešojo naudojimo keliais ir nebuvo gaminamas ant konvejerio, bet yra vienas iš tų, kuriais „Peugeot“ gali didžiuotis ir girtis, mat devynis kartus pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas 2013 metais užfiksavo visų laikų greičiausią „Pikes Peak“ trasos įveikimo laiką, kuris buvo pagerintas tik po penkerių metų. Beje, S. Loebas, trasą įveikęs per 8 min. 13 sek., ankstesnį rekordą pagerino net pusantros minutės.
Specialiai šioms lenktynėms ruoštas automobilis buvo varomas 3,2 litro darbinio tūrio V6 tipo varikliu, išvystančiu net 875 arklio galias. Automobilis tesvėrė 875 kilogramus. Iki 100 km/val. įsibėgėti jam užtrukdavo tik 1,8 sekundės, o maksimalų 240 km/val. greitį pasiekdavo per septynias.
„Kuriant automobilį „Pikes Peak“ vienintelė iššūkio riba yra vaizduotė“, – apie šį modelį pasakojo „Peugeot Sport“ inžinierius Jeanas-Christophe‘as Pallier.
„Peugeot 3008“
Didžiausias šio modelio pasididžiavimas – 2017 metų Europos metų automobilio titulas. Tai – pirmasis toks sėkmingas ir universalus „Peugeot“ krosoveris, kuris šiuo metu siūlomas su benzininiu, dyzeliniu bei hibridiniu varikliais, turi dviejų bei keturių varančių ratų pavarą, mechaninę bei automatinę pavarų dėžes.
Ankstesnė šio modelio karta 2012 metais išsiskyrė „HYbrid4“ sistema – pirmąja pasaulyje masinei gamybai pristatyta dyzelinio variklio ir elektrinio motoro pavara. Vidutinės automobilio degalų sąnaudos (NEDC) siekė vos 3,8 l/100 km ir tai buvo geresnis rezultatas net už vieną populiariausių pasaulyje hibridų „Toyota Prius“. Kita vertus, technologijos sparčiai tobulėja ir dabar į krosoverius montuojami dyzeliniai varikliai be jokios elektros pavaros pasiekia 5 l/100 km degalų sąnaudų vidurkį.
„Peugeot 208“
Tai – jau minėtojo legendinio 205 modelio įpėdinis, tęsiantis prosenelio pradėtas tradicijas: į mažą kėbulą sumontuotos moderniausios technologijos, o automobilio valdymo savybės pelno daugelio klientų simpatijas. Ne veltui šis modelis net šešiasdešimties kompetentingiausių Europos žurnalistų sprendimu buvo apdovanotas 2020 metų Europos metų automobilio titulu.
Komisija pripažino, jog pasirinkimo galia – galimybė rinktis iš benzininio, dyzelinio ir elektrinio variklių – yra itin svarbus naujojo modelio bruožas, kaip ir ryškus dizainas bei modernios technologijos. Tai – jau šeštasis „Peugeot“ automobilis, gavęs „Europos metų automobilio“ apdovanojimą. Lietuvoje jis buvo apdovanotas „Metų inovacijos“ titulu už „i-Cockpit® 3D“ prietaisų skydelio technologiją.