Žinia, kad nė viena transporto priemonė iš vietos nepajuda be pagrindinio energijos šaltinio – akumuliatoriaus. Todėl būtent ši dalis, pasirinkta kaip simbolis, norint į vieną vietą sutraukti dviratėms transporto priemonėms neabejingus klaipėdiečius.
Pasitelkus VĮ „Regitra“, techninės apžiūros centro „Transkona“ atstovų ir policijos pareigūnų pagalbą buvo atlikti trys eksperimentai, kurie pagrindė mintį, jog ne dydis, ne greitis ir ne skleidžiamas garsas lemia tikrąją jėgą, o gebėjimas ja naudotis.
Motociklų skleidžiamas garsas – leistinas
Kiekvienas motorinės transporto priemonės gamintojas turi numatytą transporto priemonės triukšmo lygį, kuris negali viršytų nustatytų reikalavimų. Atsižvelgus į individualius parametrus, techninės apžiūros centro atstovai tikrino tris skirtingus motociklus: du baikerių ir vieną policijos pareigūnų.
Rezultatai – teigiami. Kaip ir tikėtasi, pareigūnų BMW markės motociklas įsiteko į nustatytas galimo garso ribas. Tokiu pat garso rezultatu džiaugėsi ir „Harley Davidson“ motociklo savininkas. Deja, Sauliaus, trečiojo eksperimento dalyvio, vairuojamo plieninio žirgo skleidžiamas garsas viršijo leistiną normą 6 Db.
Dydis – dar ne viskas
Motociklai – galingos ir dažnai eismo dalyvius gąsdinančios transporto priemonės. Siekiant atkreipti dviračių priemonių savininkų dėmesį, jiems buvo pristatyta kitokia galingumo forma ir atliktas dydžio eksperimentas.
Į galingą džipą vietoj įprasto dydžio akumuliatoriaus buvo įdėtas naujos kartos itin mažas ir lengvas ličio jono akumuliatorius. Jį prijungus, automobilis pademonstravo dar didesnę galią. Šis eksperimentas sulaukė itin didžiulio motociklininkų susidomėjimo.
40 minučių – 2 greičio pažeidimai
Greitis – viena opiausių lietuvių vairuotojų problemų, dažnai sukeliančių ir itin skaudžias pasekmes. Renginio metu, visai šalia pagrindinės gatvės, policijos pareigūnai buvo pastatę savo neforminį automobilį, matuojantį greitį. Per kiek daugiau nei pusvalandį buvo užfiksuoti du greičio viršijimo pažeidimai.