„Lexus“, „Jaguar“, „Cadillac“, „Mini“ ir „Buick“ – šios prestižinių ir brangių automobilių markės yra dešimtuke tų automobilių gamintojų, kurių mašinas lizingu įsigyja nuo 18 iki 34 metų pirkėjai. Tokiu būdu teisę naudotis automobiliu įsigyja 60 procentų jaunų pirkėjų, tuo tarpu kitos amžiaus grupės sudaro tik 50 procentų pirkėjų, kurie nuomojasi prestižinių markių mašinas.
Tai paneigia teiginius, kad jaunimas nustojo domėtis automobiliais ir mieliau renkasi viešąjį transportą arba naudojasi dalijimosi automobiliais paslaugomis. Tipiniai šios amžiaus grupės pirkėjai už automobilį sumoka daugiausiai 3000 JAV dolerių siekiančią pirmąją įmoką ir kas mėnesį stengiasi nemokėti daugiau kaip 300 dolerių.
„Jei tik pasitaiko galimybė įsigyti naujesnį ir gražesnį automobilį, mėnesinės įmokos už kurį neviršija numatyto biudžeto, labai tikėtina kad jie pasinaudos tokia galimybe“, – sako Jessica Caldwell, „Edmunds“ kompanijos pramonės tyrimų vadovė. „Dažniausiai automobilio lizingavimo paslauga leidžia įsigyti norimą automobilį, kurio kitu būdu pirkėjas nusipirkti nepajėgtų“.
Specialistu teigimu, lizinguojantis, o ne perkant automobilį šiuolaikinių technologijų ištroškę jaunimas gali važinėti naujausio modelio automobiliais ir kas kelis metus juos keisti, gražindami seną ir pradėdami naudotis nauja mašina. Be to, nereikia rūpintis automobilio priežiūra, išlaidos kuriai kalbant apie prestižines markes, yra gerokai didesnės nei įprastų automobilių.
Tiesa, įvertinus visus statistikos duomenis paaiškėjo, kad šios amžiaus grupės pirkėjų dalis, kuri sudaro 24 procentus visų JAV piliečių, sudaro tik 8,7 procentus prestižinių markių ir 12 procentų – įprastų automobilių pirkėjų. Tačiau analitikai neabejoja, kad augant ekonomikai ir vis daugiau jaunų žmonių keliantis gyventi į užmiesčius, kur susisiekimas viešuoju transportu yra nepatogus, jaunų pirkėjų dalis ateityje augs.