Lyginant su 2017-aisiais, ketinančių rinktis elektromobilius yra 5 proc. daugiau. Pateikti duomenys taip pat byloja apie tolydžio gerėjantį visuomenės požiūrį į vien elektra varomus modelius. Net tie, kurie nurodė, kad elektromobilio pirkti nenorėtų, arba išreiškė tam tikrų abejonių, apie šio tipo transporto priemones atsiliepė kur kas pozityviau nei per ankstesnes apklausas.

Kaip priežastį, kodėl elektromobilio įsigyti nesiryžtų, 63 proc. respondentų nurodė įkrovimo stotelių trūkumą, o 58 proc. sakė, kad labiausiai jų netenkina ribotas kilometražas. Šios problemos buvo įvardytos atitinkamai 9 proc. ir 15 proc. rečiau nei 2017-aisiais.

Tūkstantmečio, arba Y, kartos atstovus kilometražas, atrodo, baugina mažiausiai – tik 48 proc. šios grupės respondentų įvardijo jį kaip problemą. Tarp X kartai priskiriamų piliečių tokių buvo 64 proc., o tarp kūdikių bumo kartos atstovų – 66 proc.

Nors atstumas, kurį pavyksta įveikti su visiškai įkrautu akumuliatoriumi, ir iš tiesų yra svarbi elektromobilių charakteristika, apklaustieji sakė nemanantys, kad kaip tik ši savybė turi kelti daugiausia nerimo. Net 92 proc. respondentų, pareiškusių, kad norėtų įsigyti elektromobilį arba hibridą, ypač akcentavo patikimumą ir tik tada 87 proc. nurodė, kad svarbiausia – kilometražas.

Kiti veiksniai, atrodę svarbūs hibridais ir elektromobiliais susiviliojusiems vartotojams, – tai avarijų statistika (paminėjo 77 proc.), kaina (71 proc.) ir veikimas bei funkcijos (69 proc.). Įdomu tai, kad dizainas, stilius arba gamintojas daugeliui respondentų pasirodė apskritai neverti dėmesio.

Vis dėlto tai nebuvo labiausiai nustebinusi tyrimo išvada. Apklausa parodė, kad, nepaisant augančio susidomėjimo elektromobiliais, amerikiečiai apie juos daug ko nežino. Pavyzdžiui, 68 proc. respondentų buvo įsitikinę, kad akumuliatoriui visiškai įkrauti tikrai pakaktų pusvalandžio, o 44 proc. apklaustų moterų manė, kad šis darbas neturėtų trukti ilgiau nei 15 minučių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)